Forum > Demolåtar

Dividend & Julianna McDuffie - Domherren/The Bull Finch

<< < (4/7) > >>

Plinka:
Men Gud så gulligt  :wub:
Framför allt när jag ser det Narnianska vinterlandskapet utanför fönstret. Vilken söt kombo med din ljuva komposition och juliannas skönsång. Lite som denna vinterdag -bedårande.

Marruschkka:

--- Citat från: Plinka skrivet 21.01.2016, 15:18:07 ---Men Gud så gulligt  :wub:
Framför allt när jag ser det Narnianska vinterlandskapet utanför fönstret. Vilken söt kombo med din ljuva komposition och juliannas skönsång. Lite som denna vinterdag -bedårande.

--- Slut citat ---

Kunde inte ha sagt det bättre själv B) :D

Som en storfilm från Disney där den ljuva och väna prinsessan drillar! Nice lyrics aswell Juli.

Jättefint collab Per och Juli :wub:

John Isak:
Fint på alla sätt utom ett, i mina öron. Och i dem är det helt fel typ av reverb på Julie. Det är kakel i mina öron när det kanske istället kunde vara dalgångar.

Wernborg:
Det bumlar i basen på sången. Lägg på ett högpassfilter och skär mellan 50-100 ungefär. Det tar massor av energi från resten.
Tycker nog inte att ni behöver dubbla sångstämman. Låter lite konstgjort i detta sparsmakade arr.

Coolt colab!!!!

Dividend:

--- Citat från: Wernborg skrivet 21.01.2016, 21:47:52 ---Det bumlar i basen på sången. Lägg på ett högpassfilter och skär mellan 50-100 ungefär. Det tar massor av energi från resten.
Tycker nog inte att ni behöver dubbla sångstämman. Låter lite konstgjort i detta sparsmakade arr.

Coolt colab!!!!

--- Slut citat ---

Hej W! Tack för hjälpen, har fixat det nu (tror jag?) dubben är ADT, har nu minskat dess delay till 10ms.

Tack för lyssning!

--- Citat från: John Isak skrivet 21.01.2016, 19:51:25 ---Fint på alla sätt utom ett, i mina öron. Och i dem är det helt fel typ av reverb på Julie. Det är kakel i mina öron när det kanske istället kunde vara dalgångar.

--- Slut citat ---

Tack för påpekandet. Juli hjälpte mig med inställningarna, så nu ska det låta rätt.

--- Citat från: Plinka skrivet 21.01.2016, 15:18:07 ---Men Gud så gulligt  :wub:

--- Slut citat ---

Ja, helt bedåååårande är det :D TACK!

NY VERSION I TRÅDHUVUDET!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion