Typisk Marsall-låt!
Personlig och annorlunda.
Låten är bra och intressant i sin uppbyggnad av särskilt sången, som det
tog mig ett par lyssningar innan jag hängde med i...
Snyggt arr! Tycker sången dock är lite för stark i mixen och har lite för mycket reverb/delay.
/Asti
Tack Asti för intressant o snyggt arr

Nu är det mindre delay o lägre sång hoppas på att det låter bättre nu .?
Inte riktigt min bit kaka men snyggt spelat som attan. Håller med övriga om sången. Jag hör också några knäpp
//Space
Tack space för snyggt iaf

Jag har försökt fixat till knäpparna så gott det gick ..La faktiskt om basen tyckte den var orsaken ..mysko ..Sången e också sänkt..

Jo det var coolt. Lite som en gitarrist hade mixat det eftersom gitarrerna dominerar ljudbilden. Behöver nog mixas lite mer. Men ansatsen är rätt. Tycker trummorna är lite anonyma i mixen t ex. Mycket mellanregister på den där gitarrfiguren också.

egg
Tack Egget för coolt

Ja gura e gott skall eka i högtalarna

Närå håller med dig om hela feedbacken

Har sänkt guror o fettat basen lite mer istället o nu tycker jag trummorna kom bättre till sin rätt ? Tack ånyo för fin feedback!

Man hoppar till vi starten och tänker wow, nu har vi något rappt på g. Och sedan kommer gitarren in och sätter en skön ganska cool takt att stampa till. Men, sångmelodin hänger liksom inte med i det sköna tempot. Tänk om man skulle prova en rappare text och melodi till kompet? För grunden är riktigt läcker, den studsar på ett befriande sätt!
Nå bara en känsla 
MOMA
Tack Moma för wow!

Själva låten när den kom till var faktiskt en lullaby låt med bara acke o sång ..Valde mellan berättarstil lite pratsång o denna variant ..tyckte själv att denna tog tag mer i mitt hjärta ..Texten e lite xtra nära mig! betyder lite mer än vanligt .. Nu har det tillkommit en pumpande bas o dyligt så det är inte längre nån lullaby Vem är

..Men jag tar till mig ditt tänk om annat sångsätt

... Nu är det torrare sångljud också så nu vart den lite varmare också tycker jag.. Man kanske e helt off i mixen nu ?