Forum > Färdiga produktioner
Asti - Rest in peace (klar)
Asti:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 18.11.2015, 13:16:27 ---Fint Asti och väl formulerat. Tyckte mig höra ett snyggt Lennonslut där. :) /Fuzz
--- Slut citat ---
Roligt att du tycker det!
Jo, det var väl ett försök till det åtminstone! :)
Tack för feedback!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 18.11.2015, 17:11:49 ---
--- Citat från: Asti skrivet 18.11.2015, 09:24:05 ---
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 17.11.2015, 22:43:32 ---Håller med Egbert. Fantastiskt sorgligt vackert. John Lennon-klass utan överdrift. Skulle du få ut den där kanske du blev miljonär på några dar.
Jag spelade med bandet på krogen i fredags, visste ingenting förrän klockan var tre på lördagmorron, då snackade de ju hela tiden i radion i bilen. Sen på TVn hemma.
--- Slut citat ---
Gläder mig att du tycker det blev vackert!
Inte är det Lennon-klass, men hoppas den uppskattas här på KR!
Tack för feedback!
/Asti
--- Slut citat ---
Det är visst lika hög klass på låten som Johns låtar. Ljudet kan du ju fila mer på. Varför skulle inte du kunna göra lika bra låtar som Lennon? Det gör du ju. Det är det nog fler här än jag som håller med på. Jag tog mig friheten att lägga ut den här på min Facebook. "Gåshud från första sekunden", kommenterade någon den. Du är en mästare på at skriva både musik o texter.
--- Slut citat ---
Du får gärna lägga ut den på Facebook. Bara roligt ju fler som lyssnar på mina låtar.
Tack för fina ord, det värmer!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Marsall skrivet 18.11.2015, 18:35:31 ---Fin låt som drivs fram av fin berättar sång o text, Bra stuns på basen :) driver låten fint framåt..
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar sång och text!
Skönt att basen kommer fram som den var tänkt! :)
Tack för din feedback!
/Asti
spacetrucker:
Fin låt. Bättre än mycket som spelas på radion...
Kanske lite vassa "S"
//Space
Gurano:
På pricken rätt!
Bra/kanon
:wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida