Forum > Färdiga produktioner
Asti - Rest in peace (klar)
Asti:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 17.11.2015, 22:43:32 ---Håller med Egbert. Fantastiskt sorgligt vackert. John Lennon-klass utan överdrift. Skulle du få ut den där kanske du blev miljonär på några dar.
Jag spelade med bandet på krogen i fredags, visste ingenting förrän klockan var tre på lördagmorron, då snackade de ju hela tiden i radion i bilen. Sen på TVn hemma.
--- Slut citat ---
Gläder mig att du tycker det blev vackert!
Inte är det Lennon-klass, men hoppas den uppskattas här på KR!
Tack för feedback!
/Asti
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 17.11.2015, 23:39:46 ---Ahmen lite blör filt på sången är det... tror jag.
Fin låt!
--- Slut citat ---
Det blev kanske för mycket med både reverb och lite delay...ska kolla upp det!
Tack för feedback och för att du tycker låten blev fin!
/Asti
Fuzzbub:
Fint Asti och väl formulerat. Tyckte mig höra ett snyggt Lennonslut där. :) /Fuzz
Håkan Nilsson:
--- Citat från: Asti skrivet 18.11.2015, 09:24:05 ---
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 17.11.2015, 22:43:32 ---Håller med Egbert. Fantastiskt sorgligt vackert. John Lennon-klass utan överdrift. Skulle du få ut den där kanske du blev miljonär på några dar.
Jag spelade med bandet på krogen i fredags, visste ingenting förrän klockan var tre på lördagmorron, då snackade de ju hela tiden i radion i bilen. Sen på TVn hemma.
--- Slut citat ---
Gläder mig att du tycker det blev vackert!
Inte är det Lennon-klass, men hoppas den uppskattas här på KR!
Tack för feedback!
/Asti
--- Slut citat ---
Det är visst lika hög klass på låten som Johns låtar. Ljudet kan du ju fila mer på. Varför skulle inte du kunna göra lika bra låtar som Lennon? Det gör du ju. Det är det nog fler här än jag som håller med på. Jag tog mig friheten att lägga ut den här på min Facebook. "Gåshud från första sekunden", kommenterade någon den. Du är en mästare på at skriva både musik o texter.
Marsall:
Fin låt som drivs fram av fin berättar sång o text, Bra stuns på basen :) driver låten fint framåt..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida