Morgonkaffe med god musik vad kan smaka bättre
Säger som Eddie funkar fint så här avskalad...Om du inte kan hålla dig (o det kunde jag inte heller "
)så kanske vid 83 nånstans kanske lägga in nåt/några rytminstrument ? ..ett ägg ? försiktig congas ?nåt?.. ..Vid ca 117 ca låter det lite som om den ena guran e lite het på gröten /snabb ...Sen sjunger du kalas så en egen kanal o ratta till liiite mer crisp..nu lite burkigt ..Men skön lyss ini kaklet
Tack för kommentarer. Funderade på att lägga på lite cajon, men jag har en tendens att överproducera så risken är att jag skulle förlora mig i ett storvulet arr men jag skall fundera på det. Skall titta över sången.
Skön novemberlåt, som med fördel kan behållas i det här sparsmakade arret!
Bra sång och inlevelsefullt munspelslir. Bouzukin låter fint, men kanske
lite "strängrassel" kunde tas bort...?
Håller med Marsall ang sången - den skulle behöva lite mer diskant och klarhet
i mellanregistret. Nu ligger det en "filt" över sångljudet tyvärr.
/Asti
Den låter nog ganska rassligt i sig. Har inte riktigt lärt mig tekniken heller. Allt var liksom gjort i en tagning utan vidare produktion. Jag skall ta med mig dina tankar till nästa inspelning det går säkert att dra ner mellanregister och filtrera bort en del strängrassel med eq. En del hänger säkert på speltekniken. Eftersom ljudet är så fylligt så bjuder det in till att skramla loss och det var nog det jag gjorde

Alla är överens om sångljudet så det får jag kolla på. Tack för feedback
Precis när Asti la upp tänkte jag lägga upp
- tänkte oxå skriva om sångljudet - att det är instängt. Munspelet låter oxå lite långt borta.
Men en fin avskalad låt - du får gärna sjunga på mina låtar någon gång när andan faller på

/Gurano
Tack för lyssning
Jo det är nog sant som ni säger att sångljudet inte håller. Försökte få det till att låta som att det var lite "livefeeling" men det blev ändå inte så.
Samarbete är kul så jag sjunger gärna på någon av dina låtar någon gång.