Forum > Färdiga produktioner
Punk Ass Tea - I am the only one (klar)
Asti:
--- Citat från: Plinka skrivet 15.11.2015, 14:48:15 ---
--- Citat från: Asti skrivet 15.11.2015, 13:30:34 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 15.11.2015, 11:28:13 ---Fan...frustrerande att det liksom blir halvpunk ändå :D Hade varit kul om du ville jobba vidare och dra den ett strå nämre punk, för den börjar ju liksom så. Om du sjöng om den, och hojtar lite mer direkt, och skippar ditt sköna softa delay/reverb, och dubbar mer som en kör, enbart på vissa ställen som förstärkning?
Jaja, kul låt iaf!!
--- Slut citat ---
Har försökt göra som du sa och sjöng om verserna! :)
Vet inte om det blev så mycket mer punk...?
Blev däremot ganska hes. :D
Tack för dina tips!
/Asti
--- Slut citat ---
:D :D There we go!! En helt annan energi nu, gött! Kul att höra dig lite argare(sitter och ler när jag lyssnar) :D BRA!
--- Slut citat ---
Tack Plinka! :D
Asti:
--- Citat från: Gurano skrivet 15.11.2015, 15:02:14 ---Bra förslag från Plinka - mer röj nu :D
Men jag hör fortfarande det jag tidigare skrev om gura/trummor ;)
/Gurano
--- Slut citat ---
Jag har inte hittat det otajta ännu, men letar oförtrutet vidare! :)
Tack för uppföljande feedback!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 15.11.2015, 15:14:25 ---Punk Ass Tea nä kanske inget bra namn men låten blev klart punkigare början på solot perfekt sen dök musikaliteten fram :D
Hoppas du inte fastnar i punkträsket bara.....
--- Slut citat ---
Det var ett bra namn! Likaväl som ett öl kan heta Punk IPA kan väl jag heta Punk Ass Tea! B)
Nej, det här var ett undantag! Min röst håller inte. :D
Tack för comment!
/Asti
Marsall:
Nu vart det än bättre ..smådetaljer nu bara ..ge inte upp ..reffesång på titeln i slutet iiiii am the only one ;).. Rock on"
Asti:
--- Citat från: Marsall skrivet 15.11.2015, 15:33:43 ---Nu vart det än bättre ..smådetaljer nu bara ..ge inte upp ..reffesång på titeln i slutet iiiii am the only one ;).. Rock on"
--- Slut citat ---
Ja, det kanske inte vore helt fel!
Måste bara få tillbaka rösten först! :)
Tack för tipset!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida