Forum > Färdiga produktioner
Punk Ass Tea - I am the only one (klar)
spacetrucker:
Oj... the Byrds försöker spela punk :lol: ...men en "riktigt" punk-trummis hade nog varit mer rätlinjig tror jag.
Nämen riktigt bra detta, skönt driv i låten. Kul att du sjunger lite annorlunda än vanligt. Det sitter bra.
Mer sånhär punk bara tack
//Space
Fuzzbub:
Kul låt och lite annorlunda den här gången. Den kan med en gnutta god vilja möjligen passas in i postpunk-facket med inriktning folk, vad det nu blir. :)
Jag tycker också att trummorna låter stressade men har märkt att jag vänjer mig mer och mer. Lyssnar vidare! Bra jobbat hur som. /Fuzz
MOMA:
Nä du Asti :lol:
Den främsta förklaringen till att detta inte är punk, är nog det faktum att du är en jäkel på att skriva, lira och spela in. Vilket man knappast kunde lasta punkvågens fantomer för :D
Mycket bra låt (tänker plötsligt på Tom Petty på lite argt humör ) - solot på slutet är en riktig godbit!
En genomgång och en mastring är den väl värd???
MOMA
bjurte:
ÄR du arg eller... :unsure:
Trummorna är lite för Jazziga och kompliserade för Punk somsagt..
Tänk Animal och Snabbt.. :D
Har du ont i Halsen nu ??
Annars är detta en habil Popdänga i vanlig hög Asti-klass.
Asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 16.11.2015, 10:06:43 ---Oj... the Byrds försöker spela punk :lol: ...men en "riktigt" punk-trummis hade nog varit mer rätlinjig tror jag.
Nämen riktigt bra detta, skönt driv i låten. Kul att du sjunger lite annorlunda än vanligt. Det sitter bra.
Mer sånhär punk bara tack
//Space
--- Slut citat ---
The Byrds tillhörde mina favoriter på 60-talet! Deras sköna stämsång tillsammans med Rickenbacker-soundet! :wub:
Roligt att du tycker det är bra och att du hittar lite driv i röran!
Sången är jag däremot inte nöjd med, men klarar inte skrikigare än såhär.
När jag spelade in sången var jag någorlunda nöjd, men när jag lyssnar nu med lite distans tycker jag inte det låter nåt vidare....
Försökte få det lite skränigare genom att lägga på distortion, men det hjälpte inte så mycket. :rolleyes:
Men det är skitkul att spela in såna här låtar! Så det kanske blir fler när jag kommit ur målbrottet igen. B)
Tack för din feedback!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida