Forum > Demolåtar

Håkan Nilsson "Cry cry Cry" Nu med musikvideo!

<< < (3/3)

Tokai:
Skön rock n roll eller vad det kallas. Snygga licks på guran. Jag visste väl att du var en guitar man. Men videon bidrog till inget, snarare tvärtom. Jag vill inte inte se en packad snubbe som inte tar på allvar att man faktiskt är i bild och måste vara i takt med bild och musik. Jävla trams rent ut sagt. Men bortsett från det - skit bra, väldigt autentiskt!

Håkan Nilsson:
Tackar alla!
Ja, man kan ju fundera om man mest skämmer ut sig med en sån video. Men packad är jag inte. Jag filmade en gång med musiken på i monitorerna. Gör jag en till video blir den annorlunda.

Eddi:
Tokai sa väl det jag kände om man bortser från packad. Låten är så mycket bättre än videon och om jag inte visste bättre skulle jag tro att någon tok skämtsamt spelat in videon för en skämt härmning. Så som du säger själv låt nästa film bli mer realistisk - du gör för bra musik för att det ska uppfattas som ett skämt liksom... Hoppas du tar det på rätt sätt Håkan :)

egghuvud:
Coolt. Niel är ju en av mina husgudar inspirerade gitarsolon och jag gillar stuket svänget och att det är lite småfalskt och desperat. Det blir mer på riktigt. Bra rocken roll helt enkelt.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion