Forum > Demolåtar

Håkan Nilsson "Cry cry Cry" Nu med musikvideo!

<< < (2/3) > >>

Håkan Nilsson:
Tack ska ni ha pojkar och flickor (?)  :P
Är det här rockabilly egentligen? Det är nog många musiker som ser ner på 50-talsmusik o rockabilly, men det är fan så mkt svårare musik att få till än det mesta. Ok, det finns väl ett gäng rockabilly-trios som tycker det enda som behövs är att man har en ståbas, att kunna spela på den var skit det samma. Men det är förbannat svårt att få till rytmen o lekfullheten. Det låter nog både billigt o enkelt men det är det inte. Att spela som den rockabilly jazzmusiker fick till på 50-talet det kan nog nästan ingen.

Jag lyssnade på den här i min V70 idag, o fan så mkt bas o baskagge det var. Mixade om den till det bättre tycker jag.
https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/hakan-nilsson-crying-and-crying-and-crying-151105

Håkan Nilsson:
Gjorde video iadg. Johan Strand som är min svärson lyckades sätta ihop ljudfilen med min selfie idiotfilm.

Dividend:
Cool video.. Bra synkad musik med videon, idiotisk är det inte :D Bra röj och det märks på personen som spelar :D

pxm:
Suverän mix, verkligen bra och soundet,  ljudbilden känns alldeles rätt för genren.
Cool låt. Du sliter bra med guran, låter tvärbra. Proffisionellt !!! :)
Coolt sjunget....

mvh

MaxB:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 07.11.2015, 17:27:12 ---Gjorde video iadg. Johan Strand som är min svärson lyckades sätta ihop ljudfilen med min selfie idiotfilm.

--- Slut citat ---

Idioter är vi alla. Jag tycker också det är kul med fånig video och idiotisk kan den bli om det inte är pro's som hanterar den delen.
Men det gör ingenting - det är kul att sätta ihop en video till musiken!

--- Citat från: Dividend skrivet 07.11.2015, 17:59:43 ---Cool video.. Bra synkad musik med videon, idiotisk är det inte :D Bra röj och det märks på personen som spelar :D

--- Slut citat ---

Cool - yeahhh   :lol:   :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion