NY VERSION I TRÅDHUVUDET!

Något mycket bra har blivit bättre!
Gillar verkligen känslan här, det är fint!
Roligt! OCh tack! Tråkigt om det hade blivit sämre

Passar på med en lyssning från kontoret.
Skönt pianoljud. Vad använder du? Alicia?
Jäpp Alicia... Tack för lyssning på kontoret!

Jag gillar ditt pianoklink har alltid gjort så även i detta stycke rakt igenom superbt. Jag tycker mej kunna urskilja två personligheter eller två sinnesstämningar här och gränsen ligger runt 220 - allt efter det gillar jag - före 220 så ligger det lite stråk som inte är följsamt utan hackar på nåt vis - det finns några attacker där också som är bra men som jag tycker du kan understryka med t.ex. lite trummor och varför inte utklingande cymbal - min spontana reaktion på nya utkastet 
Kan förstå vad du menar med att det "hackar" där innan, har kollat på det litet i kväll och fixat lite, men kanske återgår till partiet och förbättrar det ytterligare. Trummorna kan du köra upp nånstans

Och Cymbalen med

Tack för lyssning!
Det här är nog bland den vackraste musik jag hört på länge. Så vackert alltihop. Jag ser svanar som simmar på solglittrande vatten framför mig. Om nån kunde göra en tillräcklig bra svensk tv-serie kunde de få ha det här till vinjett.
Nu måste jag lyssna för fjärde gången. Snyggt slut också. En lite oväntad knorr.
Jätteroligt att du gillar det så mycket! Tack för dina öron!
Fan va bra det blev nu, bra har blevit bättre, så vackert och sorgset, detta är nog det bästa jag hört från dig, men så är jag ju inte så 'bevandrad' i denna genren..

Jätteroligt att du tycker det är det bästa! Tack för lyssningen!

Tycker förlängningen funkar bra!
Gillar nog allra bäst pianospelet som börjar vid ca 170 sekunder.
Underbart anslag och känsla! (Oavsett om du "spelat" eller skrivit in midi-noter)
/Asti
Nu är det ju nåt slags kombination av spel och rita midi i den här.

Kul att förlängningen funkade! Ska kolla vad 170 var för nåt ställe. Tack!
NY VERSION I TRÅDHUVUDET!
Nu börjar den kännas färdigt. Fixat det mesta mixmässiga, adderat tempotrack och filat på fiolen en hel del (kan nog finnas jobb kvar att göra där)
Åsikter?

« Senast ändrad: 26.10.2015, 08:30:36 by Dividend »
https://soundcloud.com/user7789882