Forum > Färdiga produktioner

Asti feat bjurte - Bloodstain on my collar (klar)

<< < (10/17) > >>

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 30.09.2015, 18:45:08 ---Bra förlängning man blir hängandes i limbo liksom och solot var inte ett av de snabbaste jag hört men det mest passande tror jag. Många stjärnor i boken från mig och som nån sa den här borde ju ut bara..... :D

--- Slut citat ---
För mig var det snabbt...  :D
Roligt att du gillar förlängningen!
Tack för feedback!
/Asti

Asti:

--- Citat från: egghuvud skrivet 30.09.2015, 22:51:15 ---Jättesnyggt. Arrangemanget är inte mycket att säga om. Ganska fläckfritt i min lyssning. Snyggt att det liksom ökar i intensitet mot slutet. Gitarrsolot får helt klart godkänt.
Mycket vacker melodi och bra text som det brukar vara när du gör musik. Jag tillhör nog dem som är ambivalenta till de där täta körerna skulle nog vilja att andrastämman var lite mer diffus. Å andra sidan växer det lite efter ett par lyssningar.  :)

--- Slut citat ---
Roligt att du tycker det är snyggt!
Tanken var att öka intensiteten efterhand och få till lite av "wall of sound" i slutdelen.
Kul att gitarrsolot passerar! Vacker melodi och bra text suger jag åt mig!  :)
Har själv haft funderingar på om andrastämman kanske är lite för stark eller behöver tajtas till...ska fundera vidare på det!
Tack för din feedback!
/Asti

zorrow:
Bra med förlängningen! Härligt häng i slutet, men skulle vilja ha mer delay på sologitarren som nu sticker ut (vilket är bra) men lite skarpt.

Asti:

--- Citat från: zorrow skrivet 03.10.2015, 00:37:14 ---Bra med förlängningen! Härligt häng i slutet, men skulle vilja ha mer delay på sologitarren som nu sticker ut (vilket är bra) men lite skarpt.

--- Slut citat ---
Kommer att byta ut mitt solo mot ett bättre, så jag gör troligtvis inget mer med detta!
Men tack för din feedback!
/Asti

Marsall:
Inget fel på det där solot alls ..Annars skulle ju en ettrig slinga med små variationer under sången också passa fint.. För visst kommer sången höras sen i slutet  :o :ph34r:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion