Forum > Färdiga produktioner
Asti feat bjurte - Bloodstain on my collar (klar)
Asti:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 30.09.2015, 10:00:13 --- :wub: Så himla bra. Perfekt med solot på slutet, behåll det! Det fungerar bra som det är även om solot kan vara en liiiten aning högt och en aaaaaaning för torrt men det är väldigt små petitesser. Grym låt och produktion!
F.ö. känner att den här låten måste spridas på något sätt. Du får göra en platta i den här andan helt enkelt Asti. :)
-Eller åtminstone göra reklam för KR med den. Jag länkar gärna.
/Fuzzbub
--- Slut citat ---
Väldigt roligt att du tycker så!
Som sagt, jag väntar på ett solo, så det ska bli ännu bättre! :)
Är rädd för att det skulle bli lite enformigt om jag skulle göra 10 liknande låtar....
Det är däremot naturligtvis jättekul om den här låten sprids och jag gör gärna reklam för KR om jag kan!
Du får gärna länka vidare om du vill! :)
Tack för trägen feedback!
/Asti
Dividend:
Ja, väldigt snyggt solo. Jag hade inte gjort det bättre själv :)
Väldigt "rough", som nån sa, vilket passar till musik och text.
Väldigt bra låt. Enda jag stör mig på är "give me the creep" (i tredje versen (tror jag det var)), creeps ska vara med plural-s :) Ett fel som inte Plura hade begått :) Men det är jag och inget speciellt viktigt för njutbarheten :D
Asti:
--- Citat från: Dividend skrivet 30.09.2015, 14:36:57 ---Ja, väldigt snyggt solo. Jag hade inte gjort det bättre själv :)
Väldigt "rough", som nån sa, vilket passar till musik och text.
Väldigt bra låt. Enda jag stör mig på är "give me the creep" (i tredje versen (tror jag det var)), creeps ska vara med plural-s :) Ett fel som inte Plura hade begått :) Men det är jag och inget speciellt viktigt för njutbarheten :D
--- Slut citat ---
Visst ja! Creeps heter det ju! Det fanns ju t.o.m. ett band från min
födelseort (Älmhult) som hette så. Det borde jag vetat :D
På tal om Plura, undrar om han är singel..? :unsure:
Roligt att du kan njuta av låten trots mina grammatiska missar! :)
Tack för ris och ros! B)
/Asti
Eddi:
Bra förlängning man blir hängandes i limbo liksom och solot var inte ett av de snabbaste jag hört men det mest passande tror jag. Många stjärnor i boken från mig och som nån sa den här borde ju ut bara..... :D
egghuvud:
Jättesnyggt. Arrangemanget är inte mycket att säga om. Ganska fläckfritt i min lyssning. Snyggt att det liksom ökar i intensitet mot slutet. Gitarrsolot får helt klart godkänt.
Mycket vacker melodi och bra text som det brukar vara när du gör musik. Jag tillhör nog dem som är ambivalenta till de där täta körerna skulle nog vilja att andrastämman var lite mer diffus. Å andra sidan växer det lite efter ett par lyssningar. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida