Forum > Demolåtar

Clemens-The mirror can lie

<< < (10/10)

Clemens:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 11.09.2015, 15:47:43 ---
--- Citat från: HasseFX skrivet 10.09.2015, 17:37:48 ---Men OJ så bra det blev med sången! Vilken otroligt fin melodi och inte minst timbre! Tänkte skriva "att det låter som...." men kom inte på någon - element av Jose Gonzales, Johnny Logan och James Blunt möjligen... Ruggigt bra hur som helst!!

Kändes liksom "färdigt" direkt med sången!! Skulle bli superhit direkt om det var till en romantisk scen i någon feel-good-film!

--- Slut citat ---

Fantastiskt kul att du gillar melodin och framförallt timbern på rösten, och extra kul att du inte kommer på nån det låter likt. Det är väl alla musikers/sångares mål att ha ett eget sound och inte låta som nån annan.

Artisterna du nämner har jag hört talas om men inget jag aktivt lyssnat på  :)

Att få göra melodier till Clemens musikaliska landskap är en dröm, och det är sjukt kul att han e igång igen  :wub:

--- Slut citat ---

Det som är sjukt kul är att din röst å melodier funkar så bra med det jag gör, vi verkar vara lite på samma våglängd i de här projekten. Denna får väl bli en c ce'em låt eller?  :)   

jonnerstone:

--- Citat från: Clemens skrivet 12.09.2015, 22:08:53 ---Denna får väl bli en c ce'em låt eller?  :)   

--- Slut citat ---

Det hoppas jag verkligen  :)

Plinka:
Otroligt vad vackert det blev med Jonnerstones sång på denna  :wub:
Kan du inte lägga den versionen i trådhuvudet, så man slipper leta sig igenom sidorna för att hitta den?  :rolleyes: :)

Clemens:

--- Citat från: Plinka skrivet 17.09.2015, 13:35:35 ---Otroligt vad vackert det blev med Jonnerstones sång på denna  :wub:
Kan du inte lägga den versionen i trådhuvudet, så man slipper leta sig igenom sidorna för att hitta den?  :rolleyes: :)

--- Slut citat ---

What a voice!  :)  Done!

Dividend:
Lät bra med J:s sångslinga. PAssar jättebra i ljudbilden.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion