Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Jazzig höst
Eddi:
Jazzig vet jag inte riktigt - jag gillade den ju :D Att lyfta fram här var ju basspelet som var lysande även så Plinka som nog som någon sagt kunde crizpas till lite i övrigt en skön lunk genom hela låten.
equality:
Santana på svenska? Skönt sväng. Som gjord för livescenen tycker jag. Låter live. Mindre reverb på sången är mitt enda förslag-.
Gurano:
--- Citat från: Marsall skrivet 04.09.2015, 23:10:03 ---jazzigt o gott groove .. o fin lekfull sång av Plinka ..bra mix hittar inget egentligen att komma med ..Kanske cripa till sången lite närmre o tydligare ? Bra jobbat! :D
--- Slut citat ---
Tackar för dina tankar
Tog bort lite reverb - kanske bättre?
--- Citat från: pxm skrivet 05.09.2015, 00:46:51 ---Fan vilken bra låt......Den här är häftig..
Jag gillar den :wub:
mvh
--- Slut citat ---
Man tackar :D
--- Citat från: MaxB skrivet 05.09.2015, 19:31:33 ---Jag gillar det här!
--- Slut citat ---
Najs - tack
--- Citat från: Asti skrivet 06.09.2015, 11:07:23 ---Lite softare groove än vad man är van vid från mr G! :)
Skön ljudbild och snygg, mycket passande sång av Plinka.
Extra roligt att hon dessutom gjort en svensk text.
Kanske aningen mycket reverb på sången, men är inte helt säker....
Läcker orgel!
/Asti
--- Slut citat ---
Tackar
Jo jag hade på känn att det var lite för mycket reverb på sången så jag tog bort lite.
--- Citat från: Eddi skrivet 06.09.2015, 15:27:12 ---Jazzig vet jag inte riktigt - jag gillade den ju :D Att lyfta fram här var ju basspelet som var lysande även så Plinka som nog som någon sagt kunde crizpas till lite i övrigt en skön lunk genom hela låten.
--- Slut citat ---
Kul att du gillar - tja lite jazzfunk är det nog i mina öron ändå ;)
Tog bort lite reverb på sången!
--- Citat från: equality skrivet 06.09.2015, 22:46:27 ---Santana på svenska? Skönt sväng. Som gjord för livescenen tycker jag. Låter live. Mindre reverb på sången är mitt enda förslag-.
--- Slut citat ---
Jo ni är fler som varit inne på sången - så jag tog bort lite reverb :)
/Gurano
Eddi:
Javisst bättre nu :D
Marsall:
Finfint nu.. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida