Forum > Färdiga produktioner
Plinka & Marre -Secret Sound
Plinka:
Senaste KR-festivalen var ju så himla hemlig :rolleyes: så det gick ju inte direkt att få någon konstruktiv feedback på sitt bidrag. Och jag skulle lagt upp den här för flera veckor sedan...
...men efter en hypomanisk period under sommaren följt av en intensiv terminsstart i yogastudion följde lätt utmattning och tungsinne, så jag fick hämta andan lite :)
Men nu lägger jag upp den, och om någon nu orkar lyssna igen så tar vi gärna emot kritik på både det ena och det andra!
Den började egentligen som en liten elektronisk lek i studion, och utvecklades till detta. Marre har bidragit både med sång och utveckling av låten. Bla efter hennes goda förslag plockades en del på slutet bort som inte passade så väl in, och ersattes med de lite mer svävande sångrösterna av utspridda toner som outro. Vi tackar förresten för alla röster, och är mycket nöjda med placeringen trots det stora antalet riktigt bra bidrag!
Titel: Secret Sound
Arr och komposition: Plinka
Sång/kör: Plinka och Marre
Prod: Plinka
Låtlängd: 4:35
MaxB:
Gött arbete, tycker jag.
Asti:
Spännande rytmer och klanger, spetsat med en massa "hemliga" ljud!
Jättesnygga körer! Fin ljudbild. Hittar inget att anmärka på mixen. Snyggt!
/Asti
HasseFX:
Gillar detta mycket! Fick ett antal poäng av mig :) Mycket spännande och fängslande arr! "Vad väntar runt hörnet?" :P
Eddi:
Ett helt fantastiskt ljud-collage detta där helt oväntade arr och harmonier kommer och går väl understödda av era fina röster :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida