Forum > Färdiga produktioner
Plinka & Marre -Secret Sound
Plinka:
--- Citat från: MaxB skrivet 04.09.2015, 13:23:09 ---Gött arbete, tycker jag.
--- Slut citat ---
Tack för det goa MaxB! :D
--- Citat från: Asti skrivet 06.09.2015, 11:16:14 ---Spännande rytmer och klanger, spetsat med en massa "hemliga" ljud!
Jättesnygga körer! Fin ljudbild. Hittar inget att anmärka på mixen. Snyggt!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack Asti, värmande att läsa "jättesnygga körer och fin ljudbild..." TACK!
--- Citat från: HasseFX skrivet 06.09.2015, 14:57:14 ---Gillar detta mycket! Fick ett antal poäng av mig :) Mycket spännande och fängslande arr! "Vad väntar runt hörnet?" :P
--- Slut citat ---
Tack HasseFX för lyss och din kommentar, den värmer mycket! Tack för "Mycket spännande och fängslande arr" <3
--- Citat från: Eddi skrivet 06.09.2015, 15:21:53 ---Ett helt fantastiskt ljud-collage detta där helt oväntade arr och harmonier kommer och går väl understödda av era fina röster :D
--- Slut citat ---
Tack Eddi, ännu ett väldigt värmande svar <3 Tack för "ett helt fantastiskt ljud-collage..."
....
Ja, vad glad man blir, gullisar...kanske ska man våga sig in i studion igen och se om det kan födas fram något nytt trots allt :)
Och tack till min kära Marre som alltid bidrar med såväl sin sköna stämma som kloka tankar och idéer <3
equality:
Fantasi- och lekfullt. Låter gott. En del lite vassa diskantljud (åstminstone i mina hyperkänsliga öron :P). Kanske var meningen att man inte skulle vaggas till ro alltför lätt? Det gjorde nämligen jag. Gott mos!
Marruschkka:
Tack för alla fina kommentarer :wub:, blir alldeles varm i hjärtat, och tack Plinka för dina fantasifulla låtar som jag älskar att medverka på :rolleyes:
Nu har du nog fått mer inspiration för flera storverk!
/Marre
karl:
Space:at bra sound och lekfullt , bra röster ;)
Allt gott karl
Marruschkka:
--- Citat från: karl skrivet 07.09.2015, 22:22:09 ---Space:at bra sound och lekfullt , bra röster ;)
Allt gott karl
--- Slut citat ---
Vi hade jätteskoj, tack Karl :wub:
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida