Kontrollrummet

Nej nej nej...

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Itzhak

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
tanken på att någon skulle missbruka mitt nick blev allt för svår.

jag har registrerat mig, och min första värdefulla synpunkt är att förstasidan på forumet lämnar för stor plats åt "nyhet från kontrollrummet" och "nyheter från världen", jag vill få en tydligare överblick över det väsentligaste, så bredda kolumnet för senaste inlägg rejält.

och så bör ni köra en alternerande färg på raderna(bakgrundsfärg på varannan rad), så att det inte ser så rörigt ut.

för övrigt så känns det är som ett bra alternativ till missgreppet som studio.se har gett sig på.

bra.


Florian le Sage

  • Gäst
hej hej hej, så tar vi vid och du förklarar dina kryptologiska teser i ännu ett forum... ;)


Utloggad tsmalmbe

jag har registrerat mig, och min första värdefulla synpunkt är att förstasidan på forumet lämnar för stor plats åt "nyhet från kontrollrummet" och "nyheter från världen", jag vill få en tydligare överblick över det väsentligaste, så bredda kolumnet för senaste inlägg rejält.

Gör en bookmark till http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=unread så behöver du inte se nyheter och förstasidan alls.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Itzhak

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
jag har registrerat mig, och min första värdefulla synpunkt är att förstasidan på forumet lämnar för stor plats åt "nyhet från kontrollrummet" och "nyheter från världen", jag vill få en tydligare överblick över det väsentligaste, så bredda kolumnet för senaste inlägg rejält.

Gör en bookmark till http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=unread så behöver du inte se nyheter och förstasidan alls.


tack för svaret, bra initiativ med kontrollrummet.


Utloggad Itzhak

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
hej hej hej, så tar vi vid och du förklarar dina kryptologiska teser i ännu ett forum... ;)
visst har saknaden varit svår för oss alla.