Kul låt, även om jag inte är så förtjust i reggae! 
Ja, det skulle behövas en annorlunda bas och lite mer botten i trummorna, tror jag!
Jag tror att jag kan skilja på era röster. Varför får förresten inte Bluesslim stå med i rubriken? 
Leadsången är lite för stark på sina ställen och slår igenom så att det låter en aning distorsion...
Jag tror att även din bakgrundssång är lite stark ibland, men det funkar nog bättre med
ett "stunsigare" komp. Vart tar roadtripen vägen härnäst? Kan man vänta sig fler musikupplägg därifrån?
/Asti
Ny version i första inlägget.
Har ingen bas med mig där den portabla studion befinner sig nu, så den går inte att lägga om ännu.
Samma trumloop är inget vidare att ha med en hel låt igenom. Har lagt två beställningar på trummor - en dissad förfrågan och en ännu ej besvarad...
Bluesslim är med i rubriken nu (berättigad fråga)!
Har dragit ner leadsången på platser där jag upplevde var för stark. Bättre?
Bakgrundssång vet jag inte om jag backat på eller om den kanske (eller självklart) ska sänkas?
Jag har flyttat (tidigarelagt) Bluesslims röst på flera ställen då han på gammalt bluesmanér släpar efter takt då han sjunger. Jag vill ha sången mer rapp, på takt. Undrar om hans röst är spot on nu eller tillräckligt spot on eller om den ska ersättas på något ställe?
Roadtripen har tagit mig tillbaka till Sthlm och sen vidare västerut. Bli kvar i "Vilda Västern" ett antal dagar, innan återresa och semestern är slut.