Forum > Färdiga produktioner

jTa feat John Isak - Aerial Navigation Ny version

(1/4) > >>

John Isak:
Titel: Aerial Navigation
Artist: jTa feat John Isak
Text & Musik: jTa
Längd: 4:30
År: 2015

Lite terapi för en rackarns stel nacke blev till detta:

https://soundcloud.com/busstop18/aerial-navigation

Och en video: (Stort tack till BIOMOIB för tipset!)

150812 Ny version

&feature=youtu.be

biomoib:
Intressant och lite retsamt på något sätt...   ;o) 
Jag älskar arpeggion och tycker inledningen är spännande men jag sitter och väntar på att låten ska leda till något och komma igång. Känner mig lite snuvad på konfekten men det är förmodligen meningen. Jag hade förmodligen försökt utveckla den lite men... men det är ju kanske inte alls din avsikt

Asti:
Skön, suggestiv musik, där introt för tankarna till Mike Oldfield.
Gillar speciellt avsnittet 0:58 - 1:14 med det sitarliknande stränginstrumentet.
Tycker mixen är väldigt vänsterorienterad. Trodde först min högra högtalare lagt av...
Sådan här musik funkar extra bra ihop med denna typen av video. Snyggt!
/Asti

HasseFX:
Kul stycke, bra producerat! :)  Även jag funderar på videoverktyget... :unsure:  Hype!?!!  :rolleyes:

John Isak:
Tack BIOMOIB! :) Du har rätt i det du skriver men jag tenderar att gödsla på med för mycket och fattade därför beslutet att hålla i mig. Men vem vet, kanske kommer en utbyggd version också. :)

Tack Asti! :) Mike Oldfield var en fin referens! :) Mixen lutar nog mycket åt vänster då banjon är lite klockan 10:45, får se om jag gör något där.

Tack HasseFX! :) Alltid uppskattat! Videoverktygen var verkligen kul, även om jag vara lät den tolka allt själv. Det går ju alltid att spela in lite olika mönster för att sedan klippa ihop det. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion