Tjo!
Inte mycket att anmärka på! DIn sång har ju utvecklats makalöst under ett par år, och nu tycker jag det sitter riktigt bra!
Något att kanske tänka på (eller inte) är att du ofta dyker under tonen och tar den uppåt på de låga, någon slags glissando. Samtidigt blir "aa" mer åt "ooo"-hållet. SÅ ta djupa toner lite rakare och hålla aaa och inte ooo.
Men det e petitesser, -nämner bara för att jag reagerade på det och du verkar ju hårdträna sång 
Snyggt arr, lagom av allt!
Tjou Emu!
Tack för din lyhördhet avseende min sång. Jag har "övat" och sjungit dagligen under en längre period och upplever själv att det ger resultat och ökad säkerhet. Det är riktigt roligt att notera resultat! Ska själv kolla upp det du nämner om att glida upp till tonen jag hoppas sätta direkt - men inte riktigt träffar.
På Gensis-låten "Carpet Crawlers" där jag sjunger, Hagis lirar trummor och Bribedant gör allt annat, kan man höra att "Bribbe" har bearbetat mitt röstspår så jag är rakt på högsta tonen i ordet "ooooouuuuut" som har en (milt sagt) lurig melodi. Jag hör det och troligen du också, som vet hur röster kan hanteras i modern tid:
https://soundcloud.com/bribedant/carpet-crawlers-genesis-cover-feat-maxb-25-oct-2015
Att aaa blir ooo har jag bara en svag aning om och har trott att det är en engelsk dialekt bara.
Kanske hittar det och kan slipa på den delen också.
Kanske var det du som tidigare använde ett uttryck jag inte visste vad det betydde gällande ett vibrato (bordunvibrato?) jag ofta hamnar i.
Tack för komments! Idag spelar jag den här sång och akustisk gitarr och en djembespelande Lennart Hallström ska bidra med rytmer. Han har troligen inte hört låten innan, så det blir intressant. Tellus-biografen Midsommarkransen, i södra Stockholm
Öppen Scen - Lör 31 oktober 13-15.30 på Tellus
Vattenledningsvägen 46 (T-Midsommarkransen)