Johan:
tackar för det..jag har eventuellt en sång på gång..men jag kan inte leverera det själv..
iom att jag ursprungngligen hade tänkt att den skulle vara instrumental..
ska bli spännande att höra hur det blir /om det blir något!!
Karl:
tack för det..ja det finns absolut floyd i detta..blandat med andra influenser..hade velat att det skulle låta lite mer gammal progg om det..men det hammnade inte riktigt där.
en eventuell sång kommer förhoppningsvis!
Tsmalmbe:
attans..önskar att jag hade eget server utrymme att tillgå..men det har jag ej..
trodde inte att speedyshare skulle ha problem med olika browsers
men så var det visst inte!!

Bone:
tackar för det..håller med om att det kan sitta tajtare i spelet under andra halvan av låten
den vart ganska slafsigt & hastigt inspelad..med för hög insignal åxo för den delen..
ska sätta den bättre..som sagt ev. sång kommer!!
Equality:
tack för det..& uppmuntrande..trodde faktiskt inte att det skulle uppskattas
att försöka förvalta sådana här gammla musikarv!

jag väntar ppå att en sång ska komma..får se om det blir nått av det!
Micael:
tack för det..har ju sett "Snobbar som Jobbar"....men kommer inte ihåg hur musiken där lät
men det måste jag kolla upp!
men jag har absolut inspirerats från tv,film % barn program från 70-talet..det gjordes så
satans sköna jinglar på den tiden!!

DåligtGehör:
tackar för tycket..ragnarök? kan det vara något gammalt progg band kanske(måste kolla upp)
jag förstår vad du tycker om diskant gitarrerna..jag hade velat haft ett mer svagt distat
gitarr ljud..men det funkade inte riktigt tyckte jag så det slutade med mer distat sound ändå
ang orgeln(mellotronen) den kanske är lite hög..fast jag ville ju att man skulle höra att det var mellotron
och inte missta den för en B-ig synth!
men jag ska kolla upp fleetwood mac låten du nämnde..det kan ju vara intressant med en annan infalls vinkel på hur låten ska lossna..som var/är mitt mål s.a.s.
tackar & bockar för alla komentarer

/Larsson