Forum > Färdiga produktioner

Zorrow - In my mind

<< < (5/7) > >>

mahan:
YYYYEEES!
Nu köper jag den, nu kommer baskaggen mycket snyggare igenom och sång o stämmor även så.
Om du är tillräkligt modig så kunde göra en likadann operation till så kommer ljudbilden att sitta schmäck.

h.   johan

bjurte:
Introt blev mycket bättre så här tycker i alla fall jag.. ;)
Överlag bra prod, men det känns som du backat tillbaka lite på trummorna, har svårt att uppfatta baskaggen..

zorrow:

--- Citat från: mahan skrivet 10.05.2015, 00:06:57 ---YYYYEEES!
Nu köper jag den, nu kommer baskaggen mycket snyggare igenom och sång o stämmor även så.
Om du är tillräkligt modig så kunde göra en likadann operation till så kommer ljudbilden att sitta schmäck.

h.   johan

--- Slut citat ---

Tack Johan för återkommande feedback! Nu räcker inte modet längre men detta börjar kännas bra :D

--- Citat från: bjurte skrivet 10.05.2015, 11:46:10 ---Introt blev mycket bättre så här tycker i alla fall jag.. ;)
Överlag bra prod, men det känns som du backat tillbaka lite på trummorna, har svårt att uppfatta baskaggen..

--- Slut citat ---

Tack för dina ovärderliga råd Bjurte! Trummorna är inte backade... Jag har lyssnat i två olika lurar plus aktiva högtalare och jag hör den "loud and clear". Mystiskt...

Tror att jag böjar känna mig lite klar med denna.

bjurte:
Jag lyssnade nog på lite för låg volym, trummorna kom fram bättre när jag höjde lite.. :)

Asti:
Nu låter även basspelet finfint i mina öron!  :D
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion