Tack vänner !! Jag har försökt att tillfredsställa alla era synpunkter !!
Tyvärr är nog basen som den är, med uberkänsliga singelcoils som är svåra att tygla, den får ligga och det braiga i kråksången är att
jag inte hör något knas med mina skitöron, inte ens när jag 'solar' basen..

Det var inte dåligt ni
Så skönt melankoliskt och vackert, det mår i alla fall jag bra av.
Man inbäddas till toner av dig Bjurte och sjungna av den skönsjungande Asti, nästan som en trösterik vaggvisa, om ni ville veta´t 
Asti, här låter du en del Beatles, mysigt!
Härligt solo, tack för musiken, det här gjorde ni bra 
Kan inte säja att mixen är dålig på något sätt, det låter så fint i mina högtalare här, men ni får säkert bättre feedback från andra här på det rent tekniska.
Bravo!
/Marre
Tack Maria,vaggvisa gillar jag ..

Äntligen! Mina två favoriter på forumet i ett gemensamt framförande

Sjukt bra sjunget av Asti och kanonbra låt av Bjurte! Har lyssnat ett gäng gånger och har följande att tillföra:
1. I introt ligger basen och stör med ett overdrive/dist på det mer lugna partiet. Jag kan tänka mig en icke overdrivad/distad bas här.
2. Astis sång, framför allt i lugnare partier, saknar bas. Kanske 1 - 2 dB på 200 kHz? Tror den skall upp lite också i volym.
3. Pianot är fantastiskt och kan upp 1 dB.
4. Pianogrejerna vid 209 får mig att gå i spinn! Genialt!!!
5. Trummorna är lite diskantiga men det är ok. Kaggen sitter fint men virveln saknar botten (bara smäck nu).
6. Kolla gitarrsolon på slutet. De ligger sammantaget lite lågt men varierar i styrka. Upp ett snäpp!
Underbart som kan bli fantastiskt!
Som sagt kompis, basen ställer till det för mig jag vet, till nästa låt ska jag verkligen lägga ner lite mer möda pån..
Trummorna diskantig, jou, det var nog medvetet, då pianon och bas lutade låten åt det murriga, dock har jag fettat in virveln lite mer nu..
Sluthalvan av solot omtaget och höjt, räcker nu i mina öron..
tJOU!
Fy tusan va intressant att lyssna på detta, vet ju inte var det slutar ännu....
Absolut supersnyggt, enda jag kan såga på är ställena med sång, lätta lite på kompressorn där för nu e de lite "tjockt" på det stället.
Alldeles underbart arr med otroliga saker som händer o sker. Som en liten krydda vill jag höra Asti en gång till på slutrakan, han e bara så fin och sitter som superschmack i denna fina låt! 
Hur som helst är detta ett prisvärt alster. GILLAS!
h. johan
Tackar Johan, har släppt på Kompressorbromsen, är det tillräckligt nu ??
Bra insatser från båda. Mix låter bra.
Gillar det långa outro från 232. Tycker dock att vissa toner på gurasolot på slutet känns lite tvekande ibland? Tycker inte riktigt om sluttonen/tonerna på sologuran - känns lite rumphugget slut vis 303-304 typ.
/Gurano
Tackar !! Jo, tog om sluthalvan av solot, men avslutet vill jag ha så där, cresendo som bara eko:ar uuuuuuuuuuuuuuuuuuut..

En fabulös låt har lyssnat några ggr nu och i början tyckte jag Bowie framträdde med Astis sköna stämma. Det är ett optimalt nyttjande av arpeggio här som låter kanonbra och trumpeten är fantastisk vilken är det? Z var inne på att Asti borde upp lite och jag håller med ingen har sagt något om surret så jag gör väl det - låter som det finns både på bas och sångspår - svårt att fixa jag vet men ändå......
Går det att få in Asti på slutet också så vore det kanon 
Arrpan är din vän..
Släppte på Sång-kompressorn så förhoppningsvist blev den renare, basen som sagt, omöglich..

Trumpeten är NI:s Session Horns.
Att förlänga och lägga till en Refräng på slutet undrar några, mjaäe.., visst skulle det smaka, men då får jag göra om och om och om..

Näe, måste gå vidare nu..
Känns underbart att lyssna på!
Räknar med at det är ett klart projekt men det ser ut som att det kan bli små förändringar.
Supersnyggt så här!
Danke Maxxen, jo dom små justeringarna är påbörjade..

Snyggt! 
Tycker att trummorna är lite för punchiga/diskantiga på ngt sätt. Fast det är ju onekligen mer av en smaksak.
Tack Alatar, visst är det en smaksak, men har i alla fall försökt att 'tjocka' till virveln nu..