Forum > Färdiga produktioner
HasseFX: Twelve Disciples of the Prophet
Gurano:
Har inte läst vad andra har skrivit.
Tycker att det är en bra ljudbild - har inget att säga om mix - passar mitt öra med behagliga nivåer. Får en känsla av progressivt så klart. Har lyssnat mycket på likande typ av musik tidigare, samma genre, vilket gör att jag är lite mätt på sådant här - men det är ju jag det.
Dock en bra låt!
/Gurano
HasseFX:
--- Citat från: bjurte skrivet 24.04.2015, 13:46:26 ---Sköna synth-sound här och visst finns det små guldkorn här och var som kunde utvecklas..
--- Slut citat ---
...det är på gång, men som element i mitt progressive-projekt. Det lär inte bli klart på år-och-da'r tyvärr, men hoppas kunna släppa något litet utdrag då och då :)
--- Citat från: mahan skrivet 25.04.2015, 00:19:56 ---Tjou Hazze!
Sitter ju bra från början till slut, mycket bekvämt att lyssna på och intresset hålls uppe trots lång låt.
Som nån annan redan sade så här finns greijer för ett dussin nya låtar så dom kan vi bara vänta på!
Profeten e god, profeten vet, själv hade jag en Juno 60 då på.... jisses 80-talet, önskar att jag hade den kvar nu!
Bra jobbat, kör på!
h. johan
--- Slut citat ---
...har varit så pass fokuserad på gitarrande att syntarbetet legat länge på is - återstår att se om jag får tid att kombinera båda (OCH trummandet :blink:)
^_^
--- Citat från: Gurano skrivet 25.04.2015, 12:01:40 ---Har inte läst vad andra har skrivit.
Tycker att det är en bra ljudbild - har inget att säga om mix - passar mitt öra med behagliga nivåer. Får en känsla av progressivt så klart. Har lyssnat mycket på likande typ av musik tidigare, samma genre, vilket gör att jag är lite mätt på sådant här - men det är ju jag det.
Dock en bra låt!
/Gurano
--- Slut citat ---
Tack, Gurano! Angående mättnadskänslan så går den över efter en tid - så har det varit för mig iaf :D En BigProg med extra allt och plus-meny tack!! :P
djonas:
Grymt skönt detta, bästa partiet är vid 1:13 och framåt, skönt gung.
Det enda som saknas där är skitiga Rammstein gitarrer. =)
/ djonas
HasseFX:
--- Citat från: djonas skrivet 02.05.2015, 00:15:44 ---Grymt skönt detta, bästa partiet är vid 1:13 och framåt, skönt gung.
Det enda som saknas där är skitiga Rammstein gitarrer. =)
/ djonas
--- Slut citat ---
Tack, djonas! ^_^
...jo finns lite krydda av industrirock i det partiet, annars föredrar jag nog syntbas i Taurus-format :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida