Forum > Färdiga produktioner
HasseFX: Twelve Disciples of the Prophet
Eddi:
Det här är bättre än Egba och saknar fortfarande en Steve Hacket gura :)
Marsall:
mycket fina kakor att plocka russinet ur :) ..gillar första delen bäst ..Riktigt god lyssning.. trumljudet tycker jag kanske är lite torrt o smälter inte in riktigt .. Men det är ju en smakis.. :D Riktigt gott hantverk.. :)
HasseFX:
--- Citat från: Eddi skrivet 19.04.2015, 04:28:15 ---Det här är bättre än Egba och saknar fortfarande en Steve Hacket gura :)
--- Slut citat ---
-_- Gura blir andra projekt med lite flavours från denna möjligen ^_^
--- Citat från: Marsall skrivet 20.04.2015, 10:33:54 ---mycket fina kakor att plocka russinet ur :) ..gillar första delen bäst ..Riktigt god lyssning.. trumljudet tycker jag kanske är lite torrt o smälter inte in riktigt .. Men det är ju en smakis.. :D Riktigt gott hantverk.. :)
--- Slut citat ---
...tack :) Jag hoppas plocka lite! Jag tror inledningen ligger närmast det jag kommer att jobba med synten kring - och slutet. Angående trummorna så plockade jag ned rummet en del, för tydlighetens skull - händer mycket i ljudbilden ändå, men jag kan se din punkt!
bjurte:
Sköna synth-sound här och visst finns det små guldkorn här och var som kunde utvecklas..
mahan:
Tjou Hazze!
Sitter ju bra från början till slut, mycket bekvämt att lyssna på och intresset hålls uppe trots lång låt.
Som nån annan redan sade så här finns greijer för ett dussin nya låtar så dom kan vi bara vänta på!
Profeten e god, profeten vet, själv hade jag en Juno 60 då på.... jisses 80-talet, önskar att jag hade den kvar nu!
Bra jobbat, kör på!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida