Forum > Demolåtar
Zeppelin-tribute på sköj
mahan:
Tjou Hasse!
Bra låt idé med snyggt lirade guror och trummor. Trumsoundet kunde ju nog vässas lite och tajtas till, rumsverbet sitter inte lixåm riktigt men antar att detta inte är prioritet numero uno i detta skede av låtsvarvningen. Asti verkar ju ha anmält sig till sångartroppen så ska bli kul att höra hur detta utvecklas.
Kör hårt!
h. johan
HasseFX:
...nu var detta en liten tribute-trudelutt, dvs en halvslarvig plankning av inledningen av en av LZ bästa låtar i mitt tycke... Därför det sound instrumenten/sången har. :)
Originalet här:
Roffe H:
Jättesnyggt lirat på gurorna.Kommer det fortsättning? :)
/Roffe H
Asti:
--- Citat från: mahan skrivet 28.03.2015, 21:24:44 ---Tjou Hasse!
Bra låt idé med snyggt lirade guror och trummor. Trumsoundet kunde ju nog vässas lite och tajtas till, rumsverbet sitter inte lixåm riktigt men antar att detta inte är prioritet numero uno i detta skede av låtsvarvningen. Asti verkar ju ha anmält sig till sångartroppen så ska bli kul att höra hur detta utvecklas.
Kör hårt!
h. johan
--- Slut citat ---
Menade bara att det kändes inspirerande när jag lyssnade, men det är långt ifrån säkert
att jag klarar att sjunga till sådan här musik. Vet inte heller om jag blir tillfrågad.
Men du Johan har ju en bra röst för lite rockigare låtar!
MaxB:
--- Citat från: Asti skrivet 29.03.2015, 19:47:12 ---
--- Citat från: mahan skrivet 28.03.2015, 21:24:44 ---Tjou Hasse!
Kör hårt!
h. johan
--- Slut citat ---
Menade bara att det kändes inspirerande när jag lyssnade, men det är långt ifrån säkert
att jag klarar att sjunga till sådan här musik. Vet inte heller om jag blir tillfrågad.
Men du Johan har ju en bra röst för lite rockigare låtar!
--- Slut citat ---
Inte jag heller men det låter lite intressant ändå...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida