Forum > Demolåtar
Stajo o Maria - Imaginary World
Marruschkka:
--- Citat från: MaxB skrivet 23.03.2015, 23:49:15 ---Mysigt samarbete! Jag har inte så bra lyssningsförhållanden men det jag noterar är att Marias röst ibland drunknar i instrumenten. Och flanger-effekter på sången tillför inte något spännande tycker jag.
--- Slut citat ---
Trevligt med svar från dej! Kanske jag ska lite uppåt, Stajo får bestämma!
--- Citat från: Plinka skrivet 25.03.2015, 12:21:40 ---Jätteskön lyssning detta! Mycket fin sång av Marre och vackert pianospel :wub:
--- Slut citat ---
Nu blev jag ännu gladare, min kära sång-vän, kul att du gillar :wub:
--- Citat från: stajo skrivet 24.03.2015, 20:38:16 ---Maria - Tack för samarbetet :wub:
MaxB - Tack för lyssning, det är mer chorus än flanger men det kanske är likt, dock verkar alla vara samstämmiga om att det inte skall vara med, får väl vika mig för majoriteten :)
--- Slut citat ---
Stajo, min Stajo, du är en mästare på ballader så man bara vill smöra in sig i ett hörn och mysa :rolleyes: :P :D
/Marre
stajo:
--- Citat från: Plinka skrivet 25.03.2015, 12:21:40 ---Jätteskön lyssning detta! Mycket fin sång av Marre och vackert pianospel :wub:
--- Slut citat ---
Tack plinka :), dock inte riktigt vän med anslaget på den gamla keyboarden... skall uppdatera slutet i helgen.
bjurte:
Wow vilka härliga pianoharmisar och spel, Smörigt ?? Så inni H-vetet.. :D Men på ett väldigt smakfullt sätt.
Marre lyckas fånga vemodet alldeles lysande, många tummar upp.. :)
stajo:
--- Citat från: bjurte skrivet 26.03.2015, 23:41:51 ---Wow vilka härliga pianoharmisar och spel, Smörigt ?? Så inni H-vetet.. :D Men på ett väldigt smakfullt sätt.
--- Slut citat ---
vad glad jag blir :wub:
Marruschkka:
--- Citat från: bjurte skrivet 26.03.2015, 23:41:51 ---Wow vilka härliga pianoharmisar och spel, Smörigt ?? Så inni H-vetet.. :D Men på ett väldigt smakfullt sätt.
--- Slut citat ---
Tack Bjurto :wub:
Värmer gott!
/Marre Maria Marruschkka (kärt barn har många namn?)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida