Dividend: Tack för jämförelsen och vänlig kommentar! Bathory startade tillsammans med Venom black metal genren. Personligen så lyssnade jag mestadels på Venom men Bathory är kanske den sanna pionjären på området.
Space: Tackar, men Lemmys röst är svår att efterlikna

Så även Zakks. Som tenor ligger denna lite fel för mig men man får göra så gott man kan... Den versionen som du lyssnade på hade en hel del fixats redan vad gäller sången. Den var värre förut.
Stajo: Tackar för lyssning och kommentar. Den här musiktypen skall vara lite av ljudmatta. Det är några brejks o det får nog räcka...
Bjurte: Tack käre vän för feedback. Du behöver inte vara orolig för något growlande på mina alster då jag inte besitter förmågan

Skönt att det inte blev en totalsågning av mixen

Marsall: Tack för Mumsfilli! Sången på de partierna följer guran partiellt och efter prov med en sologura på sången tycker jag att det blev lite för mycket och att sången kom i bakgrunden. Ang basen så har den fått 1/4-dels myrben till. Tack för dina aldrig sinande goda idéer!
I ny mix 24/3: Läskig synth på refräng (funkar det?). Sång i versen samt bas höjd 1/4-dels myrben samt ett kort Zorrowianskt introsolo (får inte plats med fler). Kan man lägga denna i färdigfacket tro?