Forum > Demolåtar
mahan - SECOND MAN (ny verre 21 mars... färdig?)
mahan:
--- Citat från: Roffe H skrivet 18.03.2015, 00:04:08 ---Kanonbra ljudbild och mix...sången går fram bra och tunga härliga kompguror. Snyggt med ett litet lugnare parti vid ca 150-160. Ingen sågning aktuell. :D Fasen vad du får till det med texter och låtar, måste vara husflugan som inspirerar. :lol:
Roffe H
--- Slut citat ---
Härligt att du gillar Roffe, och husflugan blev ännu gladare för ditt omnämnande! Själv hade jag ju glömt den stackarn :wub:
Men det betyder ju bara en sak när det börjar surra i luften....
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER
VÅREN KOMMER SURRANDE !!!
vilket betyder att, några veckor till och jag kan dra igång sommarstudion! :wub:
Kolla bara ovan vilken inverkan våren o sommaren har på en gammal gråhårig guragnavare!
...... hmmmm? ....... borde jag bli orolig? ........ kanske konsultera min läkare? .......
spacetrucker:
Not bad for a secondhandman :lol:
Angående texten hittar jag inget annat att klaga på än att det inte var jag som skrev den :P
Gillar trummorna... men cymbalerna.. är dom inte lite väl vassa nu, i synnerhet cymbalen till höger :unsure:
När tänkte du ge ut en skiva?
//Space
Marsall:
Det gungar fint ..Kom på en liten skruv mellan typ 109-124 låter det liiiite Ramones med mycket fantasi :D Men lägg en Ramones diost gura till där o crazy till den ..Kan ju va en version om det kommer förbi ett gäng punkrockers på middag eller bara går förbi lixom :D
Dividend:
Jättesnyggt. Snygga riff, rytmik och finurlig text!
mahan:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 18.03.2015, 08:46:15 ---När tänkte du ge ut en skiva?
//Space
--- Slut citat ---
Som sagt så öppnar sommarstudion snart och det ska lite fixas där så det kan vara två möjligheter, spånskiva eller gipsskiva :D
Man e nog för gammel å lat för skivprojekt, fast man stilla går o väntar att nån knackar på o frågar om jag vill göra en skiva, för ndet är väl så det går till... eller ;)
Tack Space för lyss o komm!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida