Forum > Demolåtar
mahan - SECOND MAN (ny verre 21 mars... färdig?)
mahan:
--- Citat från: Marsall skrivet 19.03.2015, 21:25:30 ---Det gungar fint ..Kom på en liten skruv mellan typ 109-124 låter det liiiite Ramones med mycket fantasi :D Men lägg en Ramones diost gura till där o crazy till den ..Kan ju va en version om det kommer förbi ett gäng punkrockers på middag eller bara går förbi lixom :D
--- Slut citat ---
För tusan, tror att Ramones lyssnat på min musik nu när du nämner saken... jo, alldeles tydligt! :rolleyes:
Tack Marsallen för tyck o tryck, om ditt gäng råkar komma förbi så e middagen serverad! :D
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 19.03.2015, 21:32:39 ---Jättesnyggt. Snygga riff, rytmik och finurlig text!
--- Slut citat ---
Man bugar o båkkar för den, vad texten beträffar så verkar jag tydligen att komma i takt med Den store Runeberg, ja just det, han som åxå hette Johan! :D
Asti:
Nu är ljudet "öppnare" och mer diskantrikt! Det gillar jag!
Ett litet önskemål till - lite mer djup i basen. Lite fetare, rundare ljud.
Jättesnygg mix och ljudbild tycker jag! Skön låt också.
Speciellt avsnittet efter 154 sekunder. :wub:
/Asti t.f. sekond
mahan:
--- Citat från: Asti skrivet 20.03.2015, 11:35:43 ---Nu är ljudet "öppnare" och mer diskantrikt! Det gillar jag!
Ett litet önskemål till - lite mer djup i basen. Lite fetare, rundare ljud.
Jättesnygg mix och ljudbild tycker jag! Skön låt också.
Speciellt avsnittet efter 154 sekunder. :wub:
/Asti t.f. sekond
--- Slut citat ---
Tack igen Asti, ska kolla basen bara jag får ut nuvarande projekt ur Cubasen :)
Roffe H:
Tjou, den blev bättre, kanske Astis tips är rätt (mer bas) annars tycker jag det låter jäkligt bra, stämmorna sitter som en smäck. :D
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida