Intressant cover! Lite som två låtar i en
Början är Asti-bra! Tycker inte att övergången till del två funkar riktigt (ursäkta ärligheten). Kanske intorfill trummor som börjar strax innan lugna slutar och som stegrar sig i styrka och sen pang på? Andra delen är mixningsmässigt inte lika luftig som ditt andra alster här på sidan. Gitarr o bas krockar. Smågliss, fast inte så farligt. Nä, nu var jag gnällig för det är som vanligt fantastiskt spelat och sjunget. Men jag vet att du kan mixa bättre och får till detta!
Kunde inte bestämma mig för vilken version jag skulle välja!

Ville göra en annorlunda och lågmäld version först och sedan följa upp med en mer skämtsam, galen.
Jo, du har säkert rätt ang övergången till andra låten. Ett introfill på trummorna och sen pang på i stället för fade-in
funkar nog bättre! Kanske jag ska utveckla första delen och skippa den senare...
I andra delen här använder jag tre akustiska gitarrer och ett baspreset jag inte använt tidigare. Kanske är det därför
mixen låter mindre "luftig" än den brukar... Ska se över hur jag skurit gitarrerna och kanske lägga om elbasen.
Och be för allt i världen inte om ursäkt för att du är ärlig!

Det uppskattar och föresätter vi väl alla här på KR!
Tack för din feedback!
/Asti