Kontrollrummet

Zorrow - Black...

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Låter mumsfillibaba Meen jag skulle tagit ned synthen i början nåt myrben till faktiskt för att få mer lugn o harmoni i lyssen till det sköna plocketguran ..Meen det är göttmos i lurarna ... :D


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
Låter mumsfillibaba Meen jag skulle tagit ned synthen i början nåt myrben till faktiskt för att få mer lugn o harmoni i lyssen till det sköna plocketguran ..Meen det är göttmos i lurarna ... :D

Tackar Marshall! Ett litet myrben till sänkt på synthen. Nu kännar jag mig klar! :D


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
God ballad! Saknar fortfarande skrikande gitarrsolo men man kan inte få allt här i världen.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Sverre

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 7
    • Visa profil
Snyggt vackert och maffigt. Bra naturligt trumljud. En sån Hihat vill jag också ha :)


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
God ballad! Saknar fortfarande skrikande gitarrsolo men man kan inte få allt här i världen.

Tack Max men i denna har jag med flit undvikit allt vad dist heter. Ville göra någonting annat för en gångs skull...  B)

Snyggt vackert och maffigt. Bra naturligt trumljud. En sån Hihat vill jag också ha :)

Tack Sverre. Trummorna har jag skrivit om längre upp i tråden om du är intresserad.  :D


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Fy fasingen vilken skön låt detta är. Känsla i kubik liksom :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se