Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Black...
palm:
Hej hej!
En riktigt snygg inledning på denna låt - WOW.
Basisten har spelat några veckor :-) Detta gjorde han riktigt bra. Snygga ljud på gitarren!
Blev ett lyft nu när du höjde diskanten lite.
Snyggt jobbat!
Med vänlig hälsning,
Göran
Marsall:
Nu ligger sången perfekt tycker jag.. inget fel på synthen i mina öron.. Inledningssynthen e kanske ett myrben stark ..men det är nog en smaksak :)
zorrow:
--- Citat från: palm skrivet 28.02.2015, 09:07:14 ---Hej hej!
En riktigt snygg inledning på denna låt - WOW.
Basisten har spelat några veckor :-) Detta gjorde han riktigt bra. Snygga ljud på gitarren!
Blev ett lyft nu när du höjde diskanten lite.
Snyggt jobbat!
Med vänlig hälsning,
Göran
--- Slut citat ---
Tack för tyck Göran! Basisten heter Martin är till professionen just basist. Han är grym, inget snack :D
--- Citat från: Marsall skrivet 28.02.2015, 11:32:49 ---Nu ligger sången perfekt tycker jag.. inget fel på synthen i mina öron.. Inledningssynthen e kanske ett myrben stark ..men det är nog en smaksak :)
--- Slut citat ---
Tack Marshall för återkommande feedback! Det blir antingen den version som du lyssnade till eller denna som ligger uppe nu med Bjurtes synth som blir slutversionen. Vi får se om denna gillas bättre? Jag gillat den!
Marsall:
Det var goa synthar du fått av bjurte ..Jag e ju synthnörd som sagt ..Dessa synthar e galnare i ljudet o det e ju Gottmos i mina öron ..Men liite höga igen i början på låten ... Men dom va goa i öronen ..Bättre faktiskt B)
palm:
Hej hej
Instämmer helt med föregående talare:
Lite för högt ibörjan men annars snyggt...
Med vänlig hälsning,
Göran
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida