På nåt vis funkar sången till arret, mer skriksång skulle jag vilja ha
Tycker inte du behöver lägga mycket tid på mixen, det låter bra som det är.
Har dålig koll på vad du sjunger, får lyssna igen
men det låter lite åt Eddie Meduza/Ebba grön hållet (utan att det är dåligt för det). Kanske har noll koll 
Tack Div för låter bra!! o lyssna gärna igen

..Allt är ju en lärdom så jag har faktiskt fettat basen lite till o finslipat reffeguran nån milli ..det är så kul o mixtra o lära sig nytt .. rock on"
Denna föll mig inte helt på läppen (smaksak) men den låter som ett bra hantverk. Virveln tycker jag kanske är för hög (också smaksak).
//Space
Tack space för bra hantverk iaf

Sänkte virveln faktiskt ett myrben ..Den var liite hög faktiskt ..Tack för dina öron inte bara smaksak den ggr mycket bra där!

Det gungar ju!! Och inledningsguran är mycket läcker. Jag fick en tanke när jag hörde sången: tänk om du skulle dubbla den med en extra topp - dvs en väl dubbar huvudlead där den ligger nu + en topp en oktav upp (falsett är ok) som du sedan drar ner på -3-6 db under huvudleaden - precis så att du bara förnimmer den. Med hyfsad eq och kompressor på det, kanske en eller ett par studsat på ett diskret delay, ja så skulle rubbet kliva fram på ett intressant sätt. Men det var bara en förfluten tanke 
Kör på. Det låter bra - och gungar som sagt duktigt!
Tack Moma för gungar fint det värmer gott att höra

Jag antecknar ner förbrillt dina fina tips angående sången ..Får som sagt testa o träna på sån mixning o dylika ..Lät mycket intressant som sagt en mycket finfin tanke" tycker jag ..

Som sagt fettat basen ytterligare o sänkt virveln liite o vässat reffen överlag ..