Forum > Demolåtar

Gurano & Plinka - Lyckohjul

<< < (4/5) > >>

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 02.02.2015, 16:45:07 ---Gillar både låt, lir och sång, snyggt. Tps har du (ni) redan fått så det räcker., men extra plus för basljudet.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar sången - Plinkas förstår jag men själv är jag obekväm att sjunga :)
/G

pxm:
Den här låten var cool, häftigt rythmik, coola gitarrer och plinkas sång och stämmor- häftigt och coolt...shyssst text också b t w...
jag gillade att lyssna till denna..... :)
den är litet nyskapande och mixen sitter bra tycker tycker jag...
ett kanonjobb...

mvh

Gurano:

--- Citat från: pxm skrivet 05.02.2015, 20:11:16 ---Den här låten var cool, häftigt rythmik, coola gitarrer och plinkas sång och stämmor- häftigt och coolt...shyssst text också b t w...
jag gillade att lyssna till denna..... :)
den är litet nyskapande och mixen sitter bra tycker tycker jag...
ett kanonjobb...

mvh

--- Slut citat ---
Vi tackar :)

Plinka:
Ursäkta min frånvaro av närvaro i tråden, men jobbet har krävt min närvaro en tid!
Jag tackar också för lyss och kommentarer härifrån, ska själv lyssna igenom den mer noggrant under helgen! :D

palm:
Hej hej!

Detta har ni gjort bra....snygg låt med mkt bra sång! Precis lagom mycket gitarrflipp på denna. Mina öron hinner sortera allt som händer. (misstänker den nya guran för denna låt) Någon nämnde att en fetare gitarr som motvikt hade varit nice - tror jag också!
Basen är så läcker (lite otight ibland, hade inte gjort det bättre själv) men spelet och soundet gillas!
Kanske lite mer jobb med dynamiken - softare på något ställe för att skapa....mer liv. Knappar du in dina trummor själv G? Eller var hittar du dessa midifiler? Eller detta är kanske live? (känner mig som en dumsnut)

Snyggt jobbat!

Med vänlig hälsning,
Göran

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion