Forum > Färdiga produktioner
Asti - Min längtan (ny version)
Marsall:
Härlig text o framförandet likaså.. Sköna harmonier på guror ... Lite hög verssång i min lyss.. Om så vills så oohh körer på reffen start :nyfikenheten....Jag söker... =alltså dom meningarna ..Dom andra har ju åh.. redan .. Kan ju testas.. Annars bra som det är :)
Asti:
--- Citat från: Marsall skrivet 19.01.2015, 15:14:44 ---Härlig text o framförandet likaså.. Sköna harmonier på guror ... Lite hög verssång i min lyss.. Om så vills så oohh körer på reffen start :nyfikenheten....Jag söker... =alltså dom meningarna ..Dom andra har ju åh.. redan .. Kan ju testas.. Annars bra som det är :)
--- Slut citat ---
Kul att du gillar text, framförande och harmonier!
Är rädd för att det kan bli för mycket kör och som då förtar effekten när den kommer in....
Men jag ska kolla nivån på verssången och fundera på kören!
Tack för din kommentar!
/Asti
Roffe H:
Javisst, jättefin låt och text, lite allvarsam men inte dyster. Håller med om volymskillnaden. :)
/Roffe H
zzeb:
Jadu Asti. Grym textförfattare du är.
Ibland fastnar vissa fraser lite extra. Nu blev det denna som jag tycker passar gammal som ung:
min längtan
större än rädslan jag bär
Fin trallvänlig melodi. Har inget att säga om produktion mer än att detta är väldigt bra.
bjurte:
Kan bara hålla med dom andra grym och samtidigt lite läskig text det där..
Kanske att gurorna skulle må bra av lite mer lyster, men det är ju vad gamla Bjurte, med sina diskantlösa öron tycker.. B)
Jag hoppas i alla fall att snorungen stannar kvar för eevigt !! :unsure:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida