Forum > Demolåtar
mahan - COMPETITION IS ON
mahan:
--- Citat från: HasseFX skrivet 01.02.2015, 13:50:39 ---Skön pubrock - saknar lite av trycket dock. Skulle fungera bättre med drivande åttondelsbas i verserna och öppen fjärdedelshihat i refrängerna som kontrast - nu uteblir lyftet som ligger latent i arret för refrängen!
--- Slut citat ---
TAck för fin kommentar, ska kolla över låten med dina ideér i tankarna! :)
BTW!
Deltog ju i en tävling på ett annat forum med denna låt och den kom på en sjätte plats. Tjugu låtar deltog så jag känner mig nöjd eftersom jag inte brukar placera mig alltför bra i tävlingar :)
Plinka:
Jag tror nog att denna hade passat tio gånger bättre på woodstocken än mitt märkliga bidrag. Det är ju rocknroll! Lite glättigt kanske, och kanske kunde den smutsas till lite, men annars riktigt skön och bra, och som vanligt från Mahan en snygg prod!
mahan:
--- Citat från: Plinka skrivet 07.02.2015, 21:06:07 ---Jag tror nog att denna hade passat tio gånger bättre på woodstocken än mitt märkliga bidrag. Det är ju rocknroll! Lite glättigt kanske, och kanske kunde den smutsas till lite, men annars riktigt skön och bra, och som vanligt från Mahan en snygg prod!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar Plinka, det där med woodstocken då, dit passar ju egentligen va som helst... ja förutom metallavdelningen kanske :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida