Forum > Demolåtar

Gurano - NyårsKul

<< < (3/3)

Gurano:

--- Citat från: Plinka skrivet 02.01.2015, 00:48:26 ---Denna lovar ju ett Gott Nytt musik-År! Låter kanoners -Jag tror på Mahans röst till denna så blir den fulländad! :D

--- Slut citat ---
Tackar
Än så länge har ingen sångare anmält intresse så vi får se

--- Citat från: Eddi skrivet 02.01.2015, 01:52:56 ---Har lyssnat några ggr nu och får Dire Straits i tankarna den är väldigt detaljerad liksom på ett bra sätt inget riva på för fullt utan en riktigt bra komposition, jag hör också det Emu var inne på - gott jobb med drumsen som den är men det kunde bli kanoners med en riktig drummer tror jag. Mahans voice passar säkert bra , kör på bara...

--- Slut citat ---
Man tackar - vi får se hur det blir med sång

--- Citat från: Marsall skrivet 02.01.2015, 15:49:37 ---Låter Guraniskt gott!.. Varför inte göra ett kinderägg" ..? Mahan Asti o Eddie i ett o samma skal" Tror jag skulle rocka fett ja! B) :)

--- Slut citat ---
Åter tack
Vi får se vad slags sång det blir :D

--- Citat från: Dividend skrivet 03.01.2015, 17:10:58 ---Det är vilsamma riff. Inte rörigt alls, som det kunde va för länge sedan. Gillar den annorlunda rytmiken.
"... och i små synkoper vickar han sin lilla stjärt" /Karl Gerhard :)

--- Slut citat ---
Man tackar

/Gurano

Roffe H:
Snyggt jobb, gott nytt år..
Roffe H

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 10.01.2015, 20:28:31 ---Snyggt jobb, gott nytt år..
Roffe H

--- Slut citat ---
Tackar å gott nytt på dig oxå!
/G

zorrow:
Gungar härligt! En del pill kvar med mixen, men det skriver du ju också. Jag hör Roffes härliga stämma i mina fantasiöron. Tror det skulle passa som handsken.

Gurano:

--- Citat från: zorrow skrivet 17.01.2015, 22:10:09 ---Gungar härligt! En del pill kvar med mixen, men det skriver du ju också. Jag hör Roffes härliga stämma i mina fantasiöron. Tror det skulle passa som handsken.

--- Slut citat ---
Tackar
Jo lite till e de kvar på mixen, men jag gör inget mer om inte sång kommer till. Roffe e välkommen att skicka mig ett PM ..... eller nån annan :)
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion