Forum > Demolåtar

Gurano - NyårsKul

(1/3) > >>

Gurano:
Tja mitt försök till collab med annandagskul slog inte väl ut - så jag försöker väl med dagens inspelning/ett Nyårskul kanske. Haka på om ni vill sjunga eller nåt annat. PMa mig i så fall.

Den går i 80 bpm och är bara slaskmixad

/G

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/NewYearFun_80BPM.mp3[/mp3]

Emulator:
sköna riff där som bärjar runt 40 eller så!

vore schysst om nån trummis kunde spela sådär synkopt som du knackat, fast med allt vad en riktig trummis kan fixa!

gott nytt :)

mahan:
Håller ju på med en egen nyårstrall men verkar som om den blir ett nyårsfall, men en trall i alla fulla fall om icka avfall. Få se om den står pall... annars får jag väl pucka på och förstöra din goda trall :D
Bra gung och kanske 3 promille.. eller  :lol:

GÖYT NYTT ÅR i varje fall och trall! :D

h.   johan

Gurano:

--- Citat från: Emulator skrivet 31.12.2014, 16:43:04 ---sköna riff där som bärjar runt 40 eller så!
vore schysst om nån trummis kunde spela sådär synkopt som du knackat, fast med allt vad en riktig trummis kan fixa!

gott nytt :)

--- Slut citat ---
Tackar
Kul att du gillar. Tja man får ju använda den trummis som man har tillgång till  :D

--- Citat från: mahan skrivet 01.01.2015, 03:07:55 ---Håller ju på med en egen nyårstrall men verkar som om den blir ett nyårsfall, men en trall i alla fulla fall om icka avfall. Få se om den står pall... annars får jag väl pucka på och förstöra din goda trall :D
Bra gung och kanske 3 promille.. eller  :lol:

GÖYT NYTT ÅR i varje fall och trall! :D

h.   johan

--- Slut citat ---
Du får gärna pucka på och förstöra min trall om ingen annan hinner före - men ingen har lämnat intresse för det så du ligger bra till  ;)

Ha det gott å god fortsättning alla
/Gurano

Asti:
Skönt gung och snygga gitarrer (som alltid  :))!
Här skulle det sitta fint med en rockig, raspig sångröst, t.ex ynot!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion