Hittade den på en tube från danmark. Ja er versiom låter ju helt olikt den men ändå med mäktigt sångspår och arr. Tycker knappt att det är en cover utan en helt egen låt faktiskt -det låter utomordenlitligt bra både om arr och sång faktiskt och som sagt helt eget 
Tack! Lite egen blev den ja, det va en grymt kul klåt att göra med de där harmonierna man kanske inte använder dagligen

HAr inte hört originalet, det låter maffigt och sångaren låter som dig 
SNygg låt, hur som helst. Kanske skulle jag försökt "maffa" mindre i verserna och öst på mer i refrrängerna (var nu de börjar)
tack divi

Åfan låter jag sådär ? LOL
försökte precis ursklja nån refräng eller så, men det blev varken hackat eller malet, så nu är det skitmycket i första vändan, lite mer i andra vändan, och all-in i sista

men kanske skulle man fila lite om andan faller på.
tack för lyssning

Mycket läcker version detta 
Kul att du får lite välförtjänt uppmärksamhet på Soundcloud också! 
tack hasse! Kul att en gammal progressiveräv som du uppskattar den. Nathan postade den i en fangroup för PH på facebook, och de flesta gillar den, men nån puritan kallar det hädelse när en medlem länkade vidare, och bad honom att aldrig nånsin lägga upp en sån skymf igen

Jo, det blev rätt mycket kommentarer och likes på SC, jag gissar att det är Nathans polare

tack hörrni!