Ljuset har ännu inte slocknat,det lyser allt starkare ju närmare jul vi kommer

#######################
Per:
Stort TACK Per

Versionerna skiljer ju sig åt lite.Jag gillar musiken i din verre,sången är jag inte nöjd med..Lite för många stämmor och bas stämman havererar lite - i sången alltså.Sedan är det nån tempo förskjutning i arret,men det är smågrejer.Vi kan satsa på en ny version 2015,men i B då

där kommer sången till sin rätt.
Max:
Jo jag tog in grannarna..ähhumm..Sjöng lite till då dom vaknat menar jag

Möjligen fullt körställ på "Fall on your knees to hear the angel voices.."kan jag tänka mig om version 3 ser dagens ljus ..Mixade sången lite lågt också tycker jag.Tack för tycket,det värmer min hjärta

Eddi:
Thanx man

Ja det går att göra denna i flera tonarter.Tror Per och jag gjorde den i E har jag för mig.Jag har också en slaskversion i C med barytontryck,men den har inte sett KR:s ljus.Omfånget kan man träna upp med rätt teknik och mycke övning.Falsett är svårt då det läker luft för att frambringa dessa toner.
Spåren,inte så mycke att se,roligare att lyssna på

Hassefx:
Thanx man
"Brother John,have you seen the homeless daugter - standin´ there with a broken wing.."Den har jag ylat live på acke några ggr,skön låt med denne Daniel Lanois..Collab med honom,ja det vore nåt det

Live video kan jag fixa här i köket i tomte mundering
Kul att du gillade mitt skrål på o holy night,det värmer gott.Drar upp sången lite sedan får den glida fram över nejden,julen menar jag.
#########################
Det var väl alla då.Stort eller ett JÄTTE TACK skall ni ha.Kul att få sådan uppskattning på en cover,ni är bara bäst.
Mike