Forum > Demolåtar
Oh holy night - Harmonica mike Version 4 - 2014/12/15
1up:
Härligt juligt!
Hyllningskör snarare än kedjesåg. :)
Harmonica mike:
Några fler som har sett ljuset :wub:
Josef med Klippet,öh saxen menar jag :)
Ja jag gav bort min ena elgura så nu har jag bara schectern kvar :D Det blir kul att höra din version på denna.
Den bör väl hamna i Bb eller nåt då..Intressant tonart för min sång.Får du till det så kanske jag bjuder på en vers om du vill..
Mr Thomp:
Ja återkom gärna,sågningar går också bra :D
oneuppen:
Thanx man,det värmer gott i juletider.
Mike
zzeb:
Från och med nu är låten omdöpt till "Oh holy Mike":) Jädrans vad bra sång. Tycker du ska ha kvar falsettsången som får det att låta ännu mer lidelsefullt.
Passar på att tipsa om Julsamarbetet;)
Harmonica mike:
--- Citat från: zzeb skrivet 10.12.2014, 12:40:49 ---Från och med nu är låten omdöpt till "Oh holy Mike":) Jädrans vad bra sång. Tycker du ska ha kvar falsettsången som får det att låta ännu mer lidelsefullt.
Passar på att tipsa om Julsamarbetet;)
--- Slut citat ---
Thanx zzebben,den värmde gott.Ja jag behåller falsett grejen,skall lägga in lite subtila stämmor på några ställen så lyfter det nog nåt snäpp till.Lite stökigt frekvensmässigt också så det finns lite att putsa.
Titta på erat collab,det kan bli väldigt fint men jag kan nog inte tillföra nåt där.Det blir spännande att höra hur det slutar..
Mike
Plinka:
Äntligen får jag lite julstämning! Sååå ljuvligt, får rysningar av din sång :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida