Forum > Demolåtar
Oh holy night - Harmonica mike Version 4 - 2014/12/15
Marruschkka:
Underbart Mike :wub:
Men denna slår nog detta ändå:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=5308.0
Liiite lägre stämma där du kommer till din rätt, anser jag då :)
Emulator:
Nä, inga överaskningar här inte = det finns inte nåt å såga på.
Grymt! Seså, slit hårt med en cover i veckan nu, så kommer instpirationen. Kan du inte slösa bort din röst!
Snygga ljusare toner med :wub:
Harmonica mike:
"nu sitter han i finkan och tänker på sitt bus - medan Julen fladdrar vidare i lågan från ett ljus"
Julstämning :) En kort strof från en annan KR dänga som Gurano och jag totade ihop för nåt år sedan - "Tomten är en tjuv"..
#######################################
Carina:
Årets finaste kommentar som värmer mitt hjärta,tack rara du :wub:
Maria:
Tack snälla :wub: Ja versionen med Per är bra.Jag gillar båda,denna har blödande sång medans den andra har styrka och kraft.Musiken är underbar i Pers version,mera naket och enkelt här.
Filar in en stämma i denna till veckan så får den glida över julen i den tappningen.Men det borde ju gå att hamra in en seriös cello i detta..
Mr Thomp:
Tack för kommentaren,den värmde gott.Jag märker på rösten att det var länge sedan jag sjöng ut ordentligt,vibratot svajar lite.Kul att du gillade falsett grejerna,det var för att skona grannarna från fullt skrål :D
############################
Tack alla för fina kommentarer på en cover,det känns extra kul.
Mike
spacetrucker:
--- Citat från: Plinka skrivet 10.12.2014, 19:25:56 ---Äntligen får jag lite julstämning! Sååå ljuvligt, får rysningar av din sång :wub:
--- Slut citat ---
Håller med Plinka här.... jag har kännt mig vilsen inför julen som nalkas. Detta var just vad jag behövde. Vilken stämning alltså, går rätt igenom en :wub:. Var tvungen att avsluta lyssnandet mitt i, man kan ju inte sitta tårögt på jobbet inte.
Tack Mike
Harmonica mike:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 12.12.2014, 09:50:21 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 10.12.2014, 19:25:56 ---Äntligen får jag lite julstämning! Sååå ljuvligt, får rysningar av din sång :wub:
--- Slut citat ---
Håller med Plinka här.... jag har kännt mig vilsen inför julen som nalkas. Detta var just vad jag behövde. Vilken stämning alltså, går rätt igenom en :wub:. Var tvungen att avsluta lyssnandet mitt i, man kan ju inte sitta tårögt på jobbet inte.
Tack Mike
--- Slut citat ---
Stort tack för den kommentaren Krister,det värmer mitt hjärta. :wub:
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida