Ah va kul att det finns lyssnare. Old folks...

gotta lov'em
Tjou Bribedanten!
Sitter o lyssnar o småler, fantastisk story med Mr Mercury som går från lätt akusatiska svängar via cirkustältet till stadion, snyggt!
Orgeln kunde ha lite mindre attack så att det blev lite tajtare för den e annars så snyggt lirad.
Varför inte slänga in ett solo typ "posetiv", skulle sitta efter cirkus slängen. Oj vad detta kommer att bli intressant att följa upp, detta alster kan ju leda vartsomhelst, t.om kanske en liten rock opera!
Snyggt jobbat så långt.... FORTSÄTT! 
h. johan
EDIT: meddela när och var CD:n kan inhandlas!
Orgeljäveln ja... skulle kunna skriva en uppsats om vsti orglar och samplade ditto. Finkammat nätet efter freeware och köporglar som INTE försöker låta som en Hammond B3. Jag har skitsvårt för den modellerade B3a från N.I. som jag har. Den har en hyss för sig tonalt som gör att jag retar mig på soundet. Vissa toner är t.ex accentuerade med flera db. Distar fult gör den också, bannade mistlur.
CDn får nog bli lite underground

eller så får jag distribuera den från min cell på Hall.
Jag började lyssna på Genesis då "A Trick Of The Tail" kom ut, 1976 om jag inte minns fel. Vid det skedet gillade jag inte de äldre plattorna egentligen alls. Det är först nu på "äldre dagar" som jag börjat lyssna även på dem...
Javisst ja, denna låt då. Snygg produktion, mycket jobb här. Det lyfter jag på hatten för 
Snygga syntsolon. Max sång är övertygande, det blir ju lätt så att man jämför med orginalet... här glömde jag liksom att detta är en cover. Snyggt jobbat allihop.
Mixen låter rätt bra tycker jag, lyssnar nu på jobbet med hörlurar som framhäver basen men trots dem låter det bra.
Kör hårt 
// Space
P.S. Som följande tycker jag ni skall ge er i kast med "Squonk" från "A Trick Of The Tail" 
Tackar. Ett lysande förslag också

Gött hantverk, vad mer kan man säga !! 
Foxtrot och Selling England e ju 2 av mina favvisar och det känns lite avigt med andra versioner, men soim sagt
bra jobbat !
Jo jag håller med dig ang favvisar. Iallafall jag är så präglad på original versionen så det blir svårt ibland att vara musikaliskt kreativ. Känns konstigt att addera något personligt. Ungefär som som att sjunga in en Mozart opera och börja whaila lite då och då. Där har hagis och Max varit nyttiga. Ingen tar regi och de gör lite som de vill med sina insatser

Men å andra sidan finns det inte någon live version av Supper's som är den andra lik från grabbarna själva. Det är ok att busa till det.
Oj va... tog den slut 
Ingenting att klaga på låter helt underbart förutom en liten orgel snubbling (tycker jag) vid 1:04 kanske skulle maxen upp lite på slutet i det högre eq-området?
Hade gärna fortsatt att lyssna 
Snubblingen snodde jag från mr Banks himself, kunde inte låta bli liksom

Fortsättning följer. Kanske. Hoppas jag. Om alla är med. Ska nog gå å fixa...
Det riktigt spännande blir att montera ihop hela skiten till 25 min utan att det hörs att det är ett halvår mellan delarna

Riktigt bra detta (igen)
Hatten av!!
Står och faller med dels "flytet" i spelet samt sånginsatsen förstås! Max sjunger utmärkt (återigen igen) och tillför en egen prägel på låten genom att inte (försöka) låta som PG. Någon gång, framför allt orgelblippet, låter det mer som ni försöker göra rätt snarare än att göra musik
men i övrigt riktigt bra! Till ert försvar - Genesis själva, främst Mr Banks och Mr Hackett, var ju till och från ordentligt träiga i originalversionerna 
Edit: Inte så lite Jon Anderson-vibbar över sången 
Tackar. Du har en poäng där med "göra rätt snarare än att göra musik". Får se upp med det.

Riktigt, riktigt bra jobbat, härlig orgel och kör. 
/Roffe H
Tackskaruha, Roffe