Innan alla går i taket över att en 9-åring leverar en sån är gura så är det bäst att avslöja hur det gått till.
Det handlar helt enkelt om Garageband på iPadden där man kan pekfingra fram vad man vill på guran genom att bara svepa runt med fingret och det är det som skett här.
Jag tyckte det lät så himla bra och skulle själv önska att jag kunde göra något liknande på riktigt, därför la jag upp det här på KR 
Men hon fick en aukustisk nylonacke i dag och har lärt sig Am så en vacker dag..........
Jamen för tusan, kom igendå!
Det är väl ingen skillnad om man e 9 eller 90, om man hittar ett instrument som man kan göra musik med så... då ska man göra det på sitt eget sätt!
Ipadden är ju dagens kanske mest använda instrument för tillfället och om lilla damen tycker om det hon åstadkommer så e det ju bara att tuta o köra. Det eju i varje fall slutprodukten som avgör, eller hur. Vi kör väl alla eller åtmisntåne nångång instrument typ MIDI, och det skiljewr sig inte mycket från att lira iPAD eller hur
Gäller att vara försiktig med att installera "ett riktigt" instrument som t.ex akustisk gitarr, det kan ibland leda till att hela musikivern försvinner med blåsor på fingrar och hopplöst sound det första året!

Så jag tycker ni jobbar vidare med låten, för fast det instrumentet heter Ipad och Garageband så e de nog gjort för att användas! (jämför Band In A Box)
Kör hårt Isabella!
h. morfar Johan