Får green day feeling. 
Introgitarren har korta pauser, pröva bind ihop tonerna där för mer framåtskridande flow?
Punk On 
tack 1up för tips o tyck

testade att köra rakare på plocket ,Men tyckte att synkopplocket segrade till slut..Men ånyo tack för flowtipset

Absolut bättre! Trevligt att höra basen där nu också.
Hade helt glömt bort basen i låten ..Håller med dig helt Max ..Basen skall pumpa 
Fullt ös,öppna spjäll !! låter bra det här.
Lite burkigt sångljud kanske, passar på ösdelarna, men kanske mindre på dom lugna..
Inte ske det vara synth på denna, näee... 
Tack för gillande Bjurte!

Håller med dig ingen synth i denna

Har även nu försökt att eq till sångpartierna lite
Härligt ös
tycker låten är skön också, är sången lite "murrig"
? Annars kanon.
/Roffe H
Tack Roffe för gillande o tyck!

nu har jag försökt att Murra bort det dova ....

Kul låt! Tycker det sitter ihop bra, fina gitarr ljud, bra bas och trummljud - sången är bitvis något dammig kan jag tycka - jag hade skurit bort unset bas och förmodligen puttat lite i mid - bra sång och text i övrigt som gärna får träda fram mer för min del!
Henric
tack Henrik för gillande o tyck

Har nu försökt eq fram sången till det bättre ? o höjt densamma ett halvt myrben

Catchigt intro, det gillas!
Snygga gitarrer, varierande partier, och snygg sång av dig! Kanske går det att pilla till sångljudet något för ökad tydlighet...
Jag är urusel på trummor och sånt, men tänkte ändå i början när trumman först kom in att den kändes rätt reverbad, men du skriver ju att du tagit bort allt rum på trumman så det kan vara mina öron (tomt och ekande därinne
)
Annars en riktigt bra låt!
Tack Plinka för gillande o tyck

Jag e heller ingen trumställarguru..Men nu har jag iaf försökt sänkt lite här o där o sliipat så gott jag kunnat på dom ..puhh

Skön låt, allt är bra utom kantslaget i introt som är alldeles för starkt, det låter mer som ett klick man kör upp i volym för att spela tajt.
Lite dov sång kanske, gasa lite vid 4 khz där.
Retade mig lite extra på kantslaget som kommer igen på slutet. Dubba kantslaget med en blyertspenna mot skrivbordet o ta bort det maskinella. 
Låten o framförandet är alldeles för bra för det där maskinella klicket.
Tack Håkan för gillande o tipstyck o allehanda

Nu har jag sänkt kantslagen rejält (tyvärr hade jag bara en snickarblyertspenna o den gick mitt itu första testet

Annars kanontips

Tog bort kantisarna på slutet.. (Dom hade jag där för att tänket var lite det tar aldrig slut lixom ...Hoppas du kan utstå maskinklicket ändå?

Tack alla för kanonerstips!! Rock on"