TJOU Johan!
Gött lirat och sjunget här du! Tungt skönt arr och jag gillar starkt dina körer och den intressanta refmelodin! Mixen och helheten låter bra -ska lyssna igen när jag har mer tid, för nu drar barnen i mig, vi ska på höstlovsutflykt -ha det gottigt så länge!
Kul att du gav dig tid i höstbrådskan och kul att det gillas!
O visst finns låten kvar att lyssnas på när du e tebaks från höstlovet
Härligt med en rocklåt i promenadtakt 
Jag hängde inte med på texten riktigt men sjunger du om att du önskar få infryst joint?
Tjou Eddiboy!
Ska slå upp texten i trådbörjan o visst har du hört rätt vad det gäller jointen,
fick för mig att platsen där man bäst kunde "gömma" det olagliga stuffet kunde vara i frysboxen.
Men eftersom jag inte använder så har jag ju inte testat. Så om nån känner för att köra ett test så inväntar jag på hur det funkar

Visst, härlig rocklåt, fint gung och skönt gitarrer och snygga körer. Kanoners. 
/Roffe H
TAck Roffe för "kanon" kommentaren, det värmer, kul att du gillar!
Gillar dina vridningar i låtarna ..Men vill ha gurorna mer in the face.. så din sång får jobba lite.. mitt tycke då 
Tjou Marsall, kul att det gillas! Och jo.... ibland blir det vridet och som oftast ännu vrickat och ibland undrar jag själv åxå hur dom alstren kommer till!
Vad det gäller gurorna så satt jag och grubblade på samma sak, ska jag dra upp dom eller ska dom ligga mera bak.
Och eftersom detta inte enligt min åsikt är nåt metallalster så fick dom bli lite mer bak denna gång, kompromisses you see!
Bra sång och bra körer, oj och där kom refrängen, där hände det mycket minsann, får nog lyssna ett par varv där så jag kan ta in den. 
Får lite Medeltidsvibbar och Ronja Rövardotter. av Refrängen..
Jag tycker mig oxo höra att du 'letar efter den frusna jointen'
Tajjt lirat som vanligt.
Tjou Bjurte! Man bokkar bugar för den.
Rövarmusik, ja det kan jag väl skriva under, kul att texten får uppmärksamhet och därmed har åxå tydligen ett nytt begrepp angående "gräset" sett dagsljuset.... "frosen joints"
INNERLIGT TACKSAM ÖVER ALLA SNYGGA KOMMENTARER!h. johan "the joint"