Forum > Demolåtar
equality - dub
mahan:
Tjou EQ!
--- Citat från: equality skrivet 02.11.2014, 02:38:27 ---mahan:[/b] Aj då! Men försvinner inte öset om något då? Menar du att att elgitarr inte alls passar till detta eller är det just min (min fina, vita lilla Fender i mina händer) som inte passar? Hur som helst tror jag fattar ändå och knaske är det två pusselbitar som helt enkelt inte skulle vara tillsammans i samma låt. Om det byggs upp lite långsammare kanske att du hänger kvar på tåget ändå va? Kiitos!
--- Slut citat ---
Jamen tycker du kan använda sin lilla vita fina bara du tar bort 80% av disten på den, det är närmast soundet som nu bryter lixåm sönder hela låten och det är väl inte meningen eller....
Så lite Dire Straights sound på den lille vite och så får vi höra hur det låter, ok. :)
HAr ju tydligen uttryckt mig slarvigt igen (som vanligt) men det var inte farten som fick mig att falla av "tåget" utan just det där gurasoundet. Kompet funkar ju bra som det är.
h. johan
Gurano:
Så du använder oxå guitar rig 5 - då e vi i alla fall två :D
Tycker inte att guraljudet var så kul - det finns bättre i riggen.
Stycket som sådant var tyvärr lite för stökigt för mig.
/G
equality:
Marsall: :lol: Thanks man!
mahan: Inte slarvigt kompis. Tack för klargörande! :)
Gurano: Ok får kolla igenom. Nja, kanske finns nån bärighet i stöket om det kommer mer successivt. Lite plötsligt nu men ursäktar mig med att det är en tidig skiss. Tack Gurano!
Marruschkka:
Helskönt...här vaggades man in..och så tog det slut?!
Mera!
/Marre
Roffe H:
Tycker också du skulle förlänga den...det är den def. värd. :)
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida