Forum > Demolåtar

equality - dub

<< < (3/4) > >>

MaxB:
Vilken härlig kombo med pianot och stråkarna i början - det är bästa proginledningen som kan jämföras med gamla svenska gruppen Änglagård, som kanske ingen här vet vilka de är.

Det känns helt rätt att basen kommer in samtidigt med gitarren.
Och oj vilket tempo som drivs upp, vilken jäkt alla får efter ett tag - det där som stråkarna antydde i början men ännu inte fått något stöd för. 

Kul samarbete mellan musikerna.
Vad ska komma sen...?
Bra Equality!

Plinka:
Detta var lite ovant att höra från dig, men snyggt blev det! Snyggt lirat på gitarren! Men vad fort den tog slut ;)

mahan:
Tjou EQ!
Abselut härligt intro med soft piano och strängavdelningen har du verkligen lyckats snyggt med
Men men men... när räkneverket på spelaren kommer in på 0:38 är det kört, då faller jag av tåget.
Det är väl den "nåjsiga" sologuran som tar över hela scenen och det låter nog icke bra.
Släng distguran i väggen och plocka fram acken så kommer detdär solot och hela låten att få en helt ny och fin känsla,
för de där med acke o känslor, det kan du!!
Nog e de ju bra att testa på nya greijer fast då kan man få lida en stund av lite vassare kritik :D

Kör på EQ, men gå försiktigt fram med det enorma introt!

h.     johan

equality:
Roffe H: Vad kul! Tack!
Emulator: Tackar särskilt T! Blev ganska nöjd med g-liret men fick ju tajta till det digitajt så att säga i vanlig ordning. Skall välan bli en fortsättning på detta.
Dividend: Bidde som det bidde vartefter. Skulle knaske låtit den byggas upp långsammare. U-båtsjakt ja. Ryska nödanrop parat med en svärande ÖB i bakgrunden? Thnx Per!
1up: Kul attdet låter liveaktigt. Så ville jag också. Tackar!
MaxB: Kul att du verkar gilla den lite svårsmälta kryddblandningen. Klart att det skall vara fortsätttning. Har lite idéer och mycket lite tid...  :mellow: Tack Max!
Plinka: Snipp, snapp snut så var låten slut. Jo, jag vet och då var klockan alldeles förmycket. Men vill gärna förlänga. Tack, tack!
mahan: Aj då! Men försvinner inte öset om något då? Menar du att att elgitarr inte alls passar till detta eller är det just min (min fina, vita lilla Fender i mina händer) som inte passar? Hur som helst tror jag fattar ändå och knaske är det två pusselbitar som helt enkelt inte skulle vara tillsammans i samma låt. Om det byggs upp lite långsammare kanske att du hänger kvar på tåget ändå va? Kiitos!

Marsall:
Härlig jazzfusion.. norra magasinet ? ähh det programmet måste ju bara ses så man får höra sån härninga sköna jinglar.. :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion