Forum > Färdiga produktioner

Bjurte O Maria - Waiting (for the rain)

<< < (12/17) > >>

bjurte:
Får anses som klar !!
Men jag tar så klart gärna emot synpunkter om något behöver förbättras. B)

Marruschkka:
Men nu är den väl ändå klar?

Jag tycker du gjort din bästa låt här Bjurte och det var så kul att vara med i projektet :wub:

Sen så gillar jag din envishet, du ger dig inte förrän du vässat till låten till bästa skick. Känns tryggt.

/Marre

Marruschkka:

--- Citat från: Roffe H skrivet 05.11.2014, 15:16:15 ---Jösses vilket drag det blev, härlig låt, tung och mäktigt, åsså, sången. Den är ju bara så bra, kanon.   :)
/Roffe H

--- Slut citat ---

Visste ere drag?!! Tack Roffe :D

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 07.11.2014, 12:32:51 ---Hur proffsigt som helst. En skön känsla i hela låten, en sorts röd tråd man kan sakna i en del låtar. Fast låten är ganska lång låter det som en enda låt, ibland kan det bli som två eller fler låtar ihoppusslade av för många beståndsdelar. Men här är det samma låt o känsla rakt igenom. Sången påminner mig faktiskt om Johnny Winter som han kunde sjunga i mollgrejer. O han är den bästa sångare jag vet.  :wub:

Så otroligt mkt bra musik man kan få höra här.

--- Slut citat ---

Så snällt sagt, det värmer mitt rockar-hjärta :rolleyes: Bjurtes musik är outstanding skulle jag vilja påstå!

--- Citat från: HasseFX skrivet 08.11.2014, 12:50:11 ---"Kompetent" version av en stark låt, bra spelat och riktigt bra sång! Tight och händelserikt som en Bourne-film  :P  Finns tyvärr något "gällt" över mixen - Kanske lite hårt pressad?

--- Slut citat ---
Åh,  vilken fin komplimang, det var roligt att läsa dina rader! Nu gillar jag ju befintlig mix, tycker ändå den får vara. Tack :D

Glömde tacka för fina kommentarer här, blev ju så glad :wub:

/Marre

bjurte:
Första posten Uppdaterad med Text för den som vill Lalla med.. B)

mahan:

--- Citat från: bjurte skrivet 25.11.2014, 12:10:18 ---Första posten Uppdaterad med Text för den som vill Lalla med.. B)

--- Slut citat ---
Sätt gärna upp föregående version åxå, snälla!
Sen kan jag återkomma med kommentarpå den nya.

h.    johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion